اصلی ترین دلیل اینکه تا الان ظهور امام زمان عقب افتاده ترس از شهید شدن ایشونه ، - اگه ما به جای خونخواهی نائب مظلومو غریبش بر طبل تفاهم با قاتلینش به امید دست یافتن به خورده گندم واشنگتن دلخوش کردیم چه خوشمون بیاد و چه نیاد این پالسو به خداوند عزوجل و امام زمانمون دادیم که ما تورو
میفروشیم به مشتی گندم ابلیس و دجال پس به ما دلخوش نباشو ظهور کن ، ما همون مردم کوفه زمان جدت حضرت امیر و مادرت حضرت زهرا و امام حسین هستیم که با مشتی زرو سیم معاویه و یزید بهتون خیانت کردیم اما اگه با پاره کردن تفاهمی که علی الاصول پذیرشش اشتباه بوده و الانم با نقض عهد های شیطان دستت برای
پاره کردنش بازه ، خودتو جمعو جور کردیو برگشتی به ریل اصلی و بر طبل یا لثارات الخامنه ای کوبیدی لیاقتشو داری در عصر خودت ظهور امام زمانو ببینی و به خدا و امام زمانت پالسو دادی که حاضری جونتو بدی تا قاتلین نائبشو به دار مجازات بکشی و پشتیبان امنی برای ظهور حضرت باشی ، پس بدون معنی پذیرش تفاهم نامه
چیه ، و سطح دیدت گرفتن چند میلیارد دلارو یکم گندم واشنگتن نباشه ، مشکل ما با شما وفاقیون اینه که شما هنوز عمق فاجعه پذیرش تفاهم نامرو به این عمیقی که گفتم درک نکردین چون شما فقط لبو دهن ولایتمداریو میزنین و مایم که خونمون از پذیرش این ننگ نامه شما به جوش اومده ابوموسی اشعری مسلکان داخل
20:28 - 26 June 2026