1 April 2026
‏دیده ام در برخی پیشنهادها برای پایان جنگ «تضمین عدم حمله مجدد» بعنوان یکی از شروط ایران عنوان میشود.‏هشدار به مسئولان!‏چیزی به نام «تضمین» وجود خارجی ندارد و‌ پذیرفتن آن حماقت مصدری است.‏تضمین بازدارندگی دشمن، فقط اقتدار و توان دفاعی ماست ولاغیر.‏مراقب باشید، وعده کاغذی و باد هوا به ما نفروشند!
Profile picture of ‌فدایی ایران‌
فدایی ایران

@Fadaei_Iran  •  17 March 2026

ما عقلانی به قضیه نگاه می‌کنیمبدیهیست که یک ملت نمیتواند تا ابد به شکل نظامی درگیر باشد.مسئله خیلی ساده‌استامریکا با چه فشار می‌آورد؟ نیروی نظامینیروی نظامی کجاست؟ در پایگاه‌هامنطقه را چطور کنترل می‌کند؟با پایگاه‌هاشیوخ شکم گنده و ماتحت گشاد عرب را با چه تهدید میکند و جیبشان را میزند؟

Show this thread

05:18 - 1 April 2026

1 Reactions
125 Views