🖤🌱به نام شعام، به کام دولت!📌توضیح سخنگوی دولت در رابطه با شورایعالی امنیت ملی: «این شورا زیرمجموعه دولته، رئیس اون رئیس دولته و دبیر اون توسط دولت انتخاب میشه» ✍️دکتر فواد ایزدی: «در حال حاضر شعام یعنی همان دولت! در شورای …Show more
2 MB
8 May 2026🖤🌱به نام شعام، به کام دولت!📌توضیح سخنگوی دولت در رابطه با شورایعالی امنیت ملی: «این شورا زیرمجموعه دولته، رئیس اون رئیس دولته و دبیر اون توسط دولت انتخاب میشه» ✍️دکتر فواد ایزدی: «در حال حاضر شعام یعنی همان دولت! در شورای …Show more2 MB
@Halazune_khane_bdush8 May 2026Replying toتازه بجز ۶ نفر دولتی،قالیباف و اژه ای هم که وفاق دارن با دولت و رای ایندو هم با دولتیهاست ، می مونه نماینده رهبری که دکتر جلیلیه و رییس ستاد کل نیروهای مسلح که فقط ۲ رای دارند
@Halazune_khane_bdush9 May 2026Replying to andایشان نماینده رهبر در شورا هستند،مگر می تونن اینکارو کنن؟