ما هم معتقدیم باید با نگاه مهربون با جامعه، همه رو جذب کرد، اما نه به قیمت عادیسازی حرام الهی! ایمان بدون پایبندیِ عملی، یه ادعای توخالیه. اینکه میگیم «دخترِ ماست» یعنی باید براش دلسوزی کنیم تا راه درست رو پیدا کنه، نه اینکه بهش بگیم همین که دلت پاکه کافیه. با کلمات بازی نکنیم، دینداری آداب داره.
12:27 - 18 May 2026