گفتگو همین است. عوارض هم دارد. خوشحالی دارد. دلزدگی دارد. هیجان دارد. عصبانيت دارد. دلسوزی دارد.در یک خانواده که اعضای آن همخون هستند چالش وجود دارد. در مجازی که غریبه ها با هم گفتگو دارند باید طبیعی باشد که همدلی ها کمتر باشد.
@Iran_Salam19 April 2026Replying toگفتگو همین است. عوارض هم دارد. خوشحالی دارد. دلزدگی دارد. هیجان دارد. عصبانيت دارد. دلسوزی دارد.در یک خانواده که اعضای آن همخون هستند چالش وجود دارد. در مجازی که غریبه ها با هم گفتگو دارند باید طبیعی باشد که همدلی ها کمتر باشد.