چندسال پیش؛#ظهره_وند : #پزشکیان رئیس جمهور بشه حتماجنگ می شود!(برای همین گفته ممنوع المصاحبه شد!)#ظریف حامی منافع امریکا: خیراصلاجنگ نمیشه واتفاقاهمه چی خوب وعالی میشه وبامذاکره میشه کشورروسبزکرد!(سوپر گله ساز اکثریت!)
7 MB
iriFarhang .R Replied
@FarHangRais25 April 2026Replying toآقای ارجمند، طیف زیادی هستند در ایرانمون که میگویند: جمع کنید این بساط را... چه اصلاحات چه راستی ها و پایداری ها... پنجاه سال مملکت دست این وری و اون وری بود! خراب کردن...حالا یکی بدتر از یکی دیگه. مساله را به بردن بازی به زمین اصلاحاتی ها عوض نکنید.
This post was deleted by the post author.
Replied
@FarHangRais19 April 2026Replying toاقای تشکر بذارید مایک بچرخه لطفا... دوستان علمی صحبت کنند. اقای هادی از همه بیشتر حرف زده باز میگه نمیذارین حرف بزنیم...
@FarHangRais19 April 2026Replying toاقتصادش بر پایه نفت و دلار و طلا و .... هست. کی گفته فقط بر اساس دلاره؟؟؟مرجع بیارید آقای آتش به اختیار
Farhang .R Replied
@Delete_accountttt13 April 2026Replying toجان رفت و ما به آرزوی دل نمیرسیمهرچند میرویم به منزل نمیرسیم ..
@FarHangRais13 April 2026Replying to andدر ره منزل لیلی که خطرهاست در آنشرط اول قدم آن است که مجنون باشی
@Baranam444410 April 2026خواست مردم مبارزه و انتقام و عدم مذاکره بود کسی اهمیتی نداد وقراره برن مذاکرات احمقانه این مسولان هستند که دارن اختلاف پراکنی میکنن جای دور نرید
@FarHangRais10 April 2026Replying toخواست چند درصد مردم مبارزه بود؟؟ اصلا گذاشتین مردم حرف بزنن؟؟شما توو خیابون بودید هر شب، چند درصذ مردم توو خونه هاشون بودن؟شما بیشتر بودید یا اونا؟
@magh351710 April 2026Replying to andالان من متاسفم آدم بزدلی مثل شما در این کشور مشاور راهبردی مهم ترین نهاد اقتصادیه!!!سازشکاری پلیدترین قسمت وجودی هر فرده!
@FarHangRais10 April 2026Replying to andشماها آب و گل آلود کردید که مهمترین نهاد اقتصادیتون همین الانشم داره میره از کشورتون خبر ندارید... تا کی مردمی که نظامی نیستن باید سرگرم این گفته ها بشن؟؟؟ مطالبه گری کنید از نهاد نفتی تا بدونین حق مالی هر یک از شما چقدره؟؟؟ بعد منو بزدل خطاب کن
@magh351710 April 2026Replying to andاگر آب رو گل آلود میکردیم ماهی میگرفتیم...ببین چه کسانی آب رو گل آلود کردن؟!!!!!!
@FarHangRais10 April 2026Replying to andمنظورم به شما نیست، تفکراتی که ازشون حمایت کردین، در آینده متوجه غارت هاشون میشید. در ضمن متاسفم برای مردمم که منی که ۴٠ روز زیر بمبارون خدمت کردم و لعن و نفرین پدرهایی رو دیدم که جنازه بچه اشون در بغل داشتن، بزدل خطاب میشم. آنچه از دوربین ها میبینید باور نکنید.
@magh351710 April 2026Replying to andبا احترام به شما متاسفانه قبول نمیکنم.من هم از همون مردمم و ۴۰روز زیر بمبارون بودم.اما اگر فرزندم یا خانواده ام شهید میشدند جز افتخار نداشتم چون جدای از تفکرات شما که فقط مادیه میدونستم بدست کثیفترین دشمنان خدا کشته شدند.اگر به دنیا مادی نگاه کنید مطمئنن جز غارت نمیبینید!
@FarHangRais10 April 2026Replying to andامیدوارم مردم ، از هر طیف و جناح و تفکری در آرامش و با افتخار در کره زمین زندگی کنند، همچنین شما ...
@userzohre10 April 2026توجه کردید ملت آگاه همپیمان و همبسته هستند ولی جا به جا دولت نا محترم عزم کرده تیشه به ریشه ی این اتحاد بزنه آقای پزشکیان عاقبت خوبی براتون نمیبینم دولت شما پر شده از جمع نوکران و چاکران آمریکا
@FarHangRais10 April 2026Replying to andبس کنید این خصم پروری، دشمن پروری رو!!! به خدا، به والله، اینکه بجنگید با دشمن با خودی با هر کی که حرف شما رو نزنه یه نوع بیماری اجتماعیه... چرا کل دنیا رو با خودتون دشمن میکنین؟؟؟ تموم کنید این جنگو... انسان ارامش طلبه... بچه هامون چه گناهی کردن اخه؟؟؟
@outarkhani10 April 2026Replying to andحق با شماست! نباید هواپیماهای ایران ۴۰ روز پیش رییس جمهور و فرماندهان نظامی آمریکا رو بمباران میکردند، نباید مدرسه کالفرنیا رو با بمب میزد، نباید به پلها و زیرساختهایشان حمله میکرد و...حق با شماست... ببخشید
@FarHangRais10 April 2026Replying to andحاجی چی میگی؟؟؟؟دقت کن به خودت!! عذرخواهی ات هم با جنگ طلبی... انگشت کردی توو لونه مار، نتونستی بکشیش... اون عوضی های کله زرد تکلیفشون معلومه...شما چرا به جای عافیت طلبی برای مردم، فقط آینده نگری بلدید؟؟؟
Farhang .R Replied
@FarHangRais8 April 2026Replying toچطوریه که تموم این ادمایی که به ظریف بخاطرش حرفاش فحش میدادن! الان همون حرفای ظریف میزنن؟؟
This post was deleted by the post author.
@FarHangRais4 April 2026Replying toآقای صمند نژاد و شهرام و...متاسفانه مطالعه شما هم در حد ایتا و منابع داخلی است! و از اخبار که اصالت خبر در دنیا بر تبلیغ و دروغ و فرافکنی است ، استفاده میکنید و قضاوت یک طرفه هم میکنید و امثال فکری آقای علیرضا را با طعنه پاسخگو هستید. میدان همان چیزی است که میبینیم...یکطرفه حرف بزنید و کیف کنید.
Farhang .R Replied
@Dr_KayvanSaedy31 March 2026جنابان #سوپرانقلابی جوگیر!جمهوری اسلامی ایران، ساختار دارد و تعیین تکلیف در مورد جنگ و صلح و آتشبس و مذاکره در حوزه اختیارات ولیفقیه است و در هیچیک از این موارد بدون اذن رهبر معظم انقلاب، هیچ اقدامی انجام نمیشود.📌سالهای سال، گوش ما را از اکاذیب جناحمحور خود پر کردید؛ بیش از این اجازه نمی…Show more
@FarHangRais1 April 2026Replying toتبدیل به چه مردمی شدیم! بسه دیگه... این آقا نظر دادن، در حد تندی لحنشون ، حرف بزنید...چقدر فحش و بد و بیراه!!!! در عرصه فرهنگی جنگ باختیم لابد!! من با نظرشون کاری ندارم و نه میشناسمشون...با نظرشون کاملا مخالف هم هستم. ولی با چه فرهنگ و ادبی توهینتون آزاده؟؟؟
@lili95130 March 2026Replying to andاگه میخواستن سازش کنن بیجا کردن انقلاب کردن. شاه داشت مملکت رو میچرخوند. ظریف سازشگر بی جامیمرد میرفت جلوی سازمان ملل شعار علیه شاه میداد. میخای مردم رو ببینی بیا کف خیابون. دوست دارید ترامپ بگه بیایید باسنمو ببوسید همونطور که بن سلمان به قیمت باسن بوسی زندست؟
@FarHangRais30 March 2026شما عرصه بین الملل رو با روابط فردی اطرافتون اشتباه گرفتی... نه ظریف برام مهمه و نه هیچ کس دیگه. ایرانه که جلو چشمام داره نابود میشه... ایران فقط مردم کف خیابون نیست... من توو صف اول مقدم جنگ هستم و جنایت ها و خسارات میبینم. شما بیا زیر بمب تا جنگ ببینی نه خیابون
@lili95130 March 2026Replying to andنکنه این جمله ظریف که میگفت؛« اینا یه دکمه دارن که با فشار دادنش کل تسلیحات نظامی ما خاموش میشه» جمله آکادمیک بوده؟ متاسفم براتون.
@FarHangRais30 March 2026شما در توهم برتری به سر میبری! هر موقع تونستن فقط مانع ورود یک جنگنده به اسمانمون بشوند... حرف از برتری بزنید. اینکه اونا بزنن و ما هم بزنیم اسمش جنگ نیست که بخوای پیروز شی
@FarHangRais30 March 2026شما عرصه بین الملل رو با روابط فردی اطرافتون اشتباه گرفتی... نه ظریف برام مهمه و نه هیچ کس دیگه. ایرانه که جلو چشمام داره نابود میشه... ایران فقط مردم کف خیابون نیست... من توو صف اول مقدم جنگ هستم و جنایت ها و خسارات میبینم. شما بیا زیر بمب تا جنگ ببینی نه خیابون
@lili95130 March 2026Replying to andجنگ همینه. اونموقع که برای ظریف برای تضیف کشور و دفن کردن یازده تن اورانیوم غنی شده و لغو مانورهای سپاه که نمایش قدرت برای دور کردن جنگ بود کف میزدی باید به این روزها فکر میکردید. وقتی رییس جمهور و وزیر خارجه ووو پالس ضعف بفرستن جنگ میشه اما شماها برای اینا دست میزدی.
@FarHangRais30 March 2026این اطلاعات غلطو از کجا میارین؟؟؟؟ ١١ تن اورانیوم؟؟ اطلاعاتت ببر بالا لطفا. موفق باشید
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
@FarHangRais30 March 2026Replying to andبله، نظر من هم فقط یک نظر هست و ممکن سرار خطا باشه... فقط در حد نظر هست. اسرائیل برام مهم نیست، امیدوارم ایران سربلند باشد و پیروز نهایی. ممنون از شما
This post was deleted by the post author.
@FarHangRais30 March 2026Replying to andاین جنگ توسط سپاه شروع شد... چون در دام کشورهای عربی و غربی افتاد. بانوی محترم... ما ایرانی هستیم ، ایران بسیار غنی و ثروتمنده، و اگر کشور داری میدونستیم، الان بحث این نبود که ایران نباید بمب اتم داشته باشه! بحث این میشد که ایران بمب اتم علیه ما ( غرب و عرب ها) استفاده نکنه!