آتش زمانی بس است که تو وامثال تو با این شتابهای حال به هم زن این پلتفرم ملی و ایرانی را به لجن نکشی.بس کن تا با این پست های شتاب دار حال به هم زنت #ویراستی را شخم نزدی.#انجیدنی پول خوبه ولی انصاف هم چیز خوبیه سقفی،حدی،حدودی.طفلک #عیسی_زارع_پور وزیر مملکت یک بار پست هاشو شتاب نداد.

