منظورت از افراط چیه؟اگه منظورت قائل شدن به وطن پرستی کارکنان فارس زبان موساد یا لندن یا واشتگتن باید عرض کنم شما دچار تفریط مطلقی بقیه افراط ندارن اگه منظورت سرکوب هم وطنِ بله دقیقا باید با این تفکر مبارزه کرد ما یک ملت با نظرات متفاوتیم اما هویت و باورهای مشترک ریشه داری داریم و برای هم جان میدیم
