چرا روی افراط کلید کردم و ول نمیکنم‌؟! چون صدها مورد رو دیدم که بخاطر افراط هم خودش تهش به تفریط رسیده هم کلی آدم رو از دین و انقلاب دور کرده است. الحمدلله صدها نفر با فعالیت هامون از افراط دور شدند و هر کدام از این ها قابلیت داشتن هم خودشون برانداز بشوند هم اطرافیانشون رو از همه چی بیزار کنند.
19:12 - 2 July 2025

52 Reactions
2963 Views


7 Replies

Profile picture of ‌yakh yakh‌
@yakhyakh2 July 2025
Replying to
منظورت از افراط چیه؟اگه منظورت قائل شدن به وطن پرستی کارکنان فارس زبان موساد یا لندن یا واشتگتن باید عرض کنم شما دچار تفریط مطلقی بقیه افراط ندارن اگه منظورت سرکوب هم وطنِ بله دقیقا باید با این تفکر مبارزه کرد ما یک ملت با نظرات متفاوتیم اما هویت و باورهای مشترک ریشه داری داریم و برای هم جان میدیم

@Bade_saba2 July 2025
اختلاف افکنی تفاله های غربرگرا با شعار ملت یا امت افراط و اختلاف نیست؟چند کانال ایتا افراط هستند؟؟توهمت تمامی ندارد؟

Profile picture of ‌Zero Hour‌
@EmamMojtaba2 July 2025
Replying to
لا تری الجاهل الا مفرِطا او مفرّطا

Profile picture of ‌غلامعباس چهاردولی‌
@cheh10022 July 2025
Replying to
طبق فرمایش امام علی علیه السلام افراط و تفریط از علایم جاهل است. پس شیخ مواظب باش خودت دچار افراط نشی

Profile picture of ‌مسعود بزرگوار‌
Replying to
تاوقتی نفاق هست چرا افراط؟!!

Profile picture of ‌عبدالرضا‌
Replying to
سوالم اینکه چرا رو تفریط گیر نکردی؟!😊

Profile picture of ‌Bozorgimehr‌
@Bozorgimehr2 July 2025
Replying to
️تندرو و افراطی و .. کلمه ای هست برای توهین به مومنین واقعی،انقلابی های واقعی و وطن پرستان.بارها دیده شده توسط افراد و رسانه های مختلف استفاده میشه برای تخریب وطن پرستای کار درستفتحی تو برای چی استفاده میکنی این کلماتو⁉️تخریب یا چی⁉️