2 July 2025
چرا روی افراط کلید کردم و ول نمیکنم‌؟! چون صدها مورد رو دیدم که بخاطر افراط هم خودش تهش به تفریط رسیده هم کلی آدم رو از دین و انقلاب دور کرده است. الحمدلله صدها نفر با فعالیت هامون از افراط دور شدند و هر کدام از این ها قابلیت داشتن هم خودشون برانداز بشوند هم اطرافیانشون رو از همه چی بیزار کنند.
لا تری الجاهل الا مفرِطا او مفرّطا
19:23 - 2 July 2025

61 Views