اینا مقلد رسانه ی آقا و افراد مطلع از دیدگاه های آقا نیستن، باید تک تک یک جلسه خصوصی با آقا بذاریم شاید قبول کنند.
@user1681551149329 July 2025توهین غلطه ولی ماسمالی امثال شما از اون غلط تر...وقتی پزشکیان مخالف نص صریح آقا صحبت کرد صدای امثال شما درنیومد...چون اگه جلیلی توئیت نزنه باید تخریب بشه...ولی اگه پزشکیان مخالف با نص صریح رهبر تو مجامع بین المللی حرف بزنه انتقاد بهش مخل به وحدت ملیه...😊
@Sheersalavat9 July 2025Replying to andسلام بر شیخنا فتحی تحلیلها را استفاده میکنم .یک سوال :به نظر شما جناب رییس جمهور موافقت با اصول کلام حضرت اقا ی ما را نمی تواند بهتر و مستحکمتر و بدون نقص تر بیان بفرمایند تا احتمالا مورد سواستفاده قرار نگیرد .خواهشا جوابی صریح بفرمایید بانشکر و صلوات
@Ghj12343629 July 2025Replying to andتوهین به ریاست جمهوری قطعا درست نیستولی انتقاد اشکالی ندارددر این مصاحبه مواضع خوب هم داشت و برخی اظهارتش کاملا مخالف نظرات مقام معظم رهبری بود
@Mohseni549 July 2025Replying to andآقای فتحی!!!! آیا رفتار حضرت آقا رو درباره مسائل کلی مثل موضوع شعار مرگ بر آمریکا منوط به این شخص و آن شخص میدونید؟! فرق شما با اونایی که میگن حتما آقا خودش باید بگه، چیه؟! چندبار باید بگه؟! چقدر برای علائق شخصی و حزبی و... از حضرت آقا هزینه میکنیم؟! یک اشتباهی شده و باید اصلاح بشه.
@Mohseni549 July 2025Replying to andدرباره فتوای مراجع نظری ندارید؟! طرف رهبر مملکتو تهدید به ترور کرده و مراجع بنا بر وظیفهشون فتوا دادن!!! اینا برای کسی که دم از دیانت و قرآن نهجالبلاغه میزنه قابل درک نیست؟!تخریب آقای پزشکیان قطعا اشتباهه!! اما اصلاح اشتباهی که صورت گرفته نباید سوژه حمله شما به منتقدین باشه...
@Amirnet9 July 2025Replying to andشیخ یه کم بهتر بنویس ، "گلی برخورد دوستان عین روحانی..." یعنی چه؟بعد بنده بعنوان دنبال کننده و موافق شما میگم.... واقعا شما مخالفتی با حرفهای آقا ندیدید؟؟😳یعنی دقیقا مخالف آقا نگفت مرگ برآمریکا مرگ بر سیاستمدارها نیست؟؟؟ 🤔
@Shia_Ali_1410 July 2025Replying to andمال حرام وقتی تو شکم بره آدم دیگه نمیتونه حق رو ببینه و بطور طبیعی از چیزهای بد خوشش میاد، و اگر چیز زشتی ببینه سعی میکنه توجیهش کنه و ازش دفاع کنه، خیلی ها رو اینجوری دیدم 😏
@user16738997813110 July 2025Replying to andشیخ داری گول خودت میزنی.صحبت ها و سخنان رهبری درباره مذاکره فراوان در دسترسه.چرا به خاطر حب و بغض از برخی ها از اون ور پشت بوم میوفتی تو ماستا و قیمه ها
@Star110 July 2025Replying to andچرت نگو رهبری اصلا توییتر ندارهخاک عالم بر سرت که فکر میکنی خامنه ای مثل تو پشت گوشی نشسته
@Abbasa10 July 2025Replying to andسلام اقا خودشان را راهرو امام میدانند در زمان جنگ نمایندگان مجلس و حزب جمهوری با مشاهده رفتار بنی صدر و لغزیدن او به دامن مشاوران ناصواب شروع به انتقاد و بحث عدم کفایت کردند در حالیکه امام تا مدتها بعد علنی و به نام بنی صدر را خطاب نمیکردند امام جامعه منتظر فهم عموم جامعه از خطابهای
@Death_to_America10 July 2025Replying to andحرف مفت نزن بی سواد،اون زمان وسط جنگ نبودیم،الان وسط جنگ هستیم، الان همه دنیا دارند به ما نگاه می کنند،الان هر حرکتی از ایران زیر نظر است،رهبری اینو بهتر می دونند، که در لا به لای جنگ تعویض ریاست جمهوری و آشفتگی مردم و افکار عمومی نسبت به رئیس جمهور وقت درست نیست. حالا اون هر کی میخواد باشه.