شاید کمتر
@user17535050075628 April 2026حالا اون شصد درصد، از کل هم حتماً وطن فروش بودند ک در انتخابات شرکت نکردند کلا چون خالی از استدلالی با کلمات بازی می کنیبا این نتیجه گیری پس آرام بگیر شرایط همش ب نفع شماس اون جمعیتی ک هر شب کف خیابان به فرمان رهبر شعار می دهند احتمالا بازیچه باشند
@ma_roh_qr0028 April 2026رهبر شهید همیشه بر حاکمیت قانون تاکیید داشتند حتی تعطیلی یا خللی در مجلس ششم رخ نداد حتی در روز های طوفانی انقلاب نیز حامی نهاد های قانونی بودند اینکه اینگونه اصرار بر خود سانسور ی مجلس میکنی افق دیدترو نشون میدهدر ضمن برگشتت رو برای بار 124566 ام تبریک میگم
@sobhan_967028 April 2026Replying toاین نکته شما همان مطلب دوستان بود که گفتند مجلس اقلیت ، ۴۰ درصد حداقلی است و نمی توانیم یک نوع تفکر را جدا کنیم، این ها نماینده مردم است طبق قانون و باید مطالبه برای اصلاح رفتار صورت گیرد، نه حداقلی حداکثری کنیم، ضابطه برای عزل نماینده هم هست اگر خطایی مرتکب شود
@ehsan_cheraghi28 April 2026Replying toآقا این چه منطق و استدلالیه که شما دارید؟ رای ثابتی از قالیباف و از لیست قالیباف و از اصلاحطلبها بیشتر بود. اگر ثابتی ۴ درصدی است قالیباف ۳ درصدی هست و اصلاحطلبها ۲ درصدی.
@Mk55667728 April 2026Replying toالان داری حرف اصلاح طلبها رو میزنی که فرهاد فتحیتا دیروز میگفتی من اصلاحاتی نیستم دیدی کم کم داری ذاتد رو نشان میدی
@Emam8728 April 2026Replying toحاجی ملت با شما نیستن متوجه نیستی؟ثابتی رو قبول دارن اصل مردم هستننماینده بیخاصیت پولی به چه درد میخوره؟کامنتای قالیباف رو دیدی؟😂خوبه مقبولیت نداره و ۳ میلیون رای آورده به زور شما از اقلیت نگو😂😂😂
@Arj13328 April 2026Replying toاگر که اینترنت ازاد شود برای تمام مردم است نه ان قشر پولدار .به نام اسلام به کام بعضی ها،این کار را علی بن ابی طالب و امتش نمی پذیرند.
@Enkarevagheiyatnabehaghighatast28 April 2026Replying toبِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ( ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ ) #افق_دانایی ، #من_و_نهج_البلاغه به قلم: فتحعلی علوی سوق قسمت: دوم ..... نهجالبلاغه، در جایجای این میدان، سنگنوشتهای است بر دروازهها: «#عدالت بیشفافیت، سایهای بیخورشید است؛ #آزادی بیمسئولیت، باد بیجهت.»Show this thread
@Enkarevagheiyatnabehaghighatast28 April 2026Replying toبِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ( ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ ) هممیهنان صبور، امروز در فصلی ایستادهایم که نه طوفان تجاوز و جنگ تمام شده و نه نسیم صلح بهطور کامل وزیده است.این میانهحال، آزمون #بلوغ ماست: اگر چشم را تیز کنیم،فرصت میبینیم؛ اگر دست را دقیق کنیم، کژیها را راست میکنیمShow this thread
@Seyed_jalal28 April 2026Replying toدقیقا مثل تفکر اصلاحات حرف میزنی آ شیخاگر از طیف اصلاح طلبان با رای پایین رای اوردن میشن اکثریت و عصاره ملت((:و اگر انقلابی ها رای اوردن میشن اقلیت ۴ درصدی)):
@Seyed_jalal28 April 2026Replying toمرحوم زارعی در زمان اعلام فتح الفتوح برجام منتقد و مخالف برجام و به گفته برجامیون تندرو خطاب میشد!ولی حالا مشخص شد که حق با مرحوم زارعی مثلا تندرو بود یا با ظریف و فرانچسکو!!!بگذریم که دل مان خون است از افساد طلبها......
@Shahramvaziri28 April 2026Replying to۱۰ درصد از ۵۰ درصد میشه ۵ درصد۱۰ درصد از ۶۰ درصد میشه ۶ درصد۱۰ درصد از ۷۰ درصد میشه ۷ درصد۱۰ درصد از ۸۰ درصد میشه ۸ درصد..یعنی کلا مجلس حرف نزنه،اسم خودشون رو هم گذاشتند عاقل و بالغ
@Abbasalizadeh_7428 April 2026Replying toبه پزشکیان چون مردم رای دادن قابل احترامه اما گوئیا مردم ب زعم شما چهار درصدی از مریخ آمدن،خجالت کشیدن برایتان خیلی کم است
@user17752857456928 April 2026Replying toاینهمه حرف از وحدت و ولایتمداری میزدید و می گفتید وسط جنگیم، همه الکی بود؟ یا جنگ تمام شده؟