۱۰ درصد از ۴۰ درصد میشه ۴ درصد.#اقلیتـچهاردرصدی
01:06 - 28 April 2026



43 Replies

Profile picture of ‌امیررضا معافیان‌
@AmirReza_Moafian28 April 2026
Replying to
شاید کمتر

Profile picture of ‌Abbas Morvarian‌
@user17535050075628 April 2026
حالا اون شصد درصد، از کل هم حتماً وطن فروش بودند ک در انتخابات شرکت نکردند کلا چون خالی از استدلالی با کلمات بازی می کنیبا این نتیجه گیری پس آرام بگیر شرایط همش ب نفع شماس اون جمعیتی ک هر شب کف خیابان به فرمان رهبر شعار می دهند احتمالا بازیچه باشند

Profile picture of ‌مهدی روحی‌
@ma_roh_qr0028 April 2026
رهبر شهید همیشه بر حاکمیت قانون تاکیید داشتند حتی تعطیلی یا خللی در مجلس ششم رخ نداد حتی در روز های طوفانی انقلاب نیز حامی نهاد های قانونی بودند اینکه اینگونه اصرار بر خود سانسور ی مجلس میکنی افق دیدترو نشون میدهدر ضمن برگشتت رو برای بار 124566 ام تبریک میگم

Profile picture of ‌سبحان‌
@sobhan_967028 April 2026
Replying to
این نکته شما همان مطلب دوستان بود که گفتند مجلس اقلیت ، ۴۰ درصد حداقلی است و نمی توانیم یک نوع تفکر را جدا کنیم، این ها نماینده مردم است طبق قانون و باید مطالبه برای اصلاح رفتار صورت گیرد، نه حداقلی حداکثری کنیم، ضابطه برای عزل نماینده هم هست اگر خطایی مرتکب شود

Profile picture of ‌Ehsan Cheraghi‌
@ehsan_cheraghi28 April 2026
Replying to
آقا این چه منطق و استدلالیه که شما دارید؟ رای ثابتی از قالیباف و از لیست قالیباف و از اصلاح‌طلب‌ها بیشتر بود. اگر ثابتی ۴ درصدی است قالیباف ۳ درصدی هست و اصلاح‌طلب‌ها ۲ درصدی.

Profile picture of ‌محمد کرمی‌
@Mk55667728 April 2026
Replying to
الان داری حرف اصلاح طلبها رو میزنی که فرهاد فتحیتا دیروز میگفتی من اصلاحاتی نیستم دیدی کم کم داری ذاتد رو نشان میدی

Profile picture of ‌حسین‌
@hosain323728 April 2026
Replying to
میثم مطیعی کجاست بیاد دهنتو خرد کنه!؟الان وحدت شکنی نمی کنی!؟

@sajjadjalali7828 April 2026
Replying to
یه جاهایی به یه مسائل بی‌ارزشی میپردازی

Profile picture of ‌رزم پلاکارد‌
@Emam8728 April 2026
Replying to
حاجی ملت با شما نیستن متوجه نیستی؟ثابتی رو قبول دارن اصل مردم هستننماینده بی‌خاصیت پولی به چه درد میخوره؟کامنتای قالیباف رو دیدی؟😂خوبه مقبولیت نداره و ۳ میلیون رای آورده به زور شما از اقلیت نگو😂😂😂

Profile picture of ‌SARBAZ E HARAM 313‌
@Arj13328 April 2026
Replying to
اگر که اینترنت ازاد شود برای تمام مردم است نه ان قشر پولدار .به نام اسلام به کام بعضی ها،این کار را علی بن ابی طالب و امتش نمی پذیرند.

Profile picture of ‌Notron‌
@Notron_ir28 April 2026
Replying to
صد در صد شما جز همین اقلیت چهار درصدی

Profile picture of ‌فتحعلی علوی سوق‌
Replying to
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ( ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ ) #افق_دانایی ، #من_و_نهج_البلاغه به قلم: فتحعلی علوی سوق قسمت: دوم ..... نهج‌البلاغه، در جای‌جای این میدان، سنگ‌نوشته‌ای است بر دروازه‌ها: «#عدالت بی‌شفافیت، سایه‌ای بی‌خورشید است؛ #آزادی بی‌مسئولیت، باد بی‌جهت.»

Show this thread


Profile picture of ‌آکادمی نحو روان‌
@nahveravan28 April 2026
Replying to
مجلس خبرگان چند درصدی بودن؟ بازی بدی رو شروع کردی شیخ!

Profile picture of ‌فتحعلی علوی سوق‌
Replying to
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ( ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ ) هم‌میهنان صبور، امروز در فصلی ایستاده‌ایم که نه طوفان تجاوز و جنگ تمام شده و نه نسیم صلح به‌طور کامل وزیده است.این میانه‌حال، آزمون #بلوغ ماست: اگر چشم را تیز کنیم،فرصت می‌بینیم؛ اگر دست را دقیق کنیم، کژی‌ها را راست می‌کنیم

Show this thread


Profile picture of ‌سید علی‌
@Seyed_jalal28 April 2026
Replying to
دقیقا مثل تفکر اصلاحات حرف میزنی آ شیخاگر از طیف اصلاح طلبان با رای پایین رای اوردن میشن اکثریت و عصاره ملت((:و اگر انقلابی ها رای اوردن میشن اقلیت ۴ درصدی)):

Profile picture of ‌سید علی‌
@Seyed_jalal28 April 2026
Replying to
مرحوم زارعی در زمان اعلام فتح الفتوح برجام منتقد و مخالف برجام و به گفته برجامیون تندرو خطاب میشد!ولی حالا مشخص شد که حق با مرحوم زارعی مثلا تندرو بود یا با ظریف و فرانچسکو!!!بگذریم که دل مان خون است از افساد طلبها......

Profile picture of ‌شهرام وزیری‌
@Shahramvaziri28 April 2026
Replying to
۱۰ درصد از ۵۰ درصد میشه ۵ درصد۱۰ درصد از ۶۰ درصد میشه ۶ درصد۱۰ درصد از ۷۰ درصد میشه ۷ درصد۱۰ درصد از ۸۰ درصد میشه ۸ درصد..یعنی کلا مجلس حرف نزنه،اسم خودشون رو هم گذاشتند عاقل و بالغ

Profile picture of ‌عباس علی زاده‌
@Abbasalizadeh_7428 April 2026
Replying to
خجالت کشیدن برای بعضی از حرف های شما خیلی کمه

Profile picture of ‌عباس علی زاده‌
@Abbasalizadeh_7428 April 2026
Replying to
به پزشکیان چون مردم رای دادن قابل احترامه اما گوئیا مردم ب زعم شما چهار درصدی از مریخ آمدن،خجالت کشیدن برایتان خیلی کم است

@user17752857456928 April 2026
Replying to
اینهمه حرف از وحدت و ولایتمداری میزدید و می گفتید وسط جنگیم، همه الکی بود؟ یا جنگ تمام شده؟