خود گویی ، خود خندی، عجب مرد هنرمندی
@ma_roh_qr0024 خرداد 1405Replying toاصلا تخصصت تو مغالطه پهلوان پنبه اس روزی هزار ساعت زر میزنی اما نتونستی یه کلمه از نقد به متن رو جواب بدی نه تو همه تون
@Allesan24 خرداد 1405بله باید ادب رعایت شود چه در دی ماه و چه اکنون متاسفانه راه برخورد و بیان اعتراض درست نبود و این باعث نشنیده شدن و قربانی شدن سخن حق میشودhttps://virasty.com/sheykhramezani/1781433277924499812
@Rahman776924 خرداد 1405Replying toاحمق این خاصل تندروی هاست ؟ این حاصل نفهمی ها و نامحرم دونستن مردم و خود حق پنداری چهارتا وفاقی منافق هست که کار رو به اینجا رسوندن چند بار گفته شد با مردم حرف بزنید یارو توییت انکلیسی میزد سردار خلبان منتفق هم که مجلس رو تعطیل کرده و فاز رفسنجانی برداشته پیام صوتی بی ربط میده
@Atenahashemie24 خرداد 1405
@Aliiran6024 خرداد 1405Replying toعجب...حالا چون چند تا کانال برانداز چندتا اراجیف گفتن مردم فقط نکاه کنن که برجامیون دوباره کشور و به پرتگاه نابودی ببرن؟؟؟؟خود تو هم در حال حاضر کم از این کانال ها نداری
@Translate24 خرداد 1405Replying toچندتا نکته رو باید برای بعضی ها مشخص کرد:۱.مردم پشتیبان حکومت،نظامی ها ، دولت و مجلس جمهوری اسلامی هستن و همه این عزیزان،فرزندان همین مردم هستند. ۲.اگر نقدی به دولت یا مجلس هست از سر دلسوزی و پیگیری امر رهبر عزیز است. ۳. مردم انقلابی اهل توهین، آشوب و بی حرمتی نیستند، هر کسی رو انقلابی خطاب نکنید
@SaintMohammad24 خرداد 1405Replying toبیغیرت نیستیمما بیغیرتیم و مردانگی نداریم ۱۴۰۱ دخترا بخاطر روسری قیام کردن .ما بخاطر خون رهبر شهیدمون نه! #نمی_پذیریم رهبر با پیام ندادن در مورد مذاکرات، تصمیم را به دست ما سپرد. این همان چیزی است که رهبر شهید گفت: مثلی لایبایع مثل یزید
@AmirAIi24 خرداد 1405Replying toبسم الله الرحمن الرحیمعزیزان ، کسانی که مخالف مذاکره و توافق هستیدو کسانی که اولویت رو بر حفظ وحدت میدونید و حتی وفاقی ها جدای این مطلبی که نقل قول کردمحتما متن پایین رو بخونیدواجب هست بر همه که این موارد رو رعایت کنید برای حفظ وحدت نه افراط و نه تفریطحفظ وحدت مسئله ای مانند شروط امام حیاتیهShow this thread
@Yasminn24 خرداد 1405Replying toفرهاد حسود😂 دارابی تو پیجش گفته کسی حق نداره توهین کنه به مسئولین یا مرگ بفرسته بهشون، فک کردی ما خریم؟ خود من پیجشو دارم همیشه میبینم پستاشو😒
@Amirtiti24 خرداد 1405Replying toحجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی :مذاکرات فعلی را با برجام مقایسه نکنید