بند اول توافق این بود جنگ در تمامی جبهه ها از جمله لبنان تمام شود. به نظر شما حمله نشده؟! یا تلقی شما از جنگ هم متفاوت است؟! پاره کنید این تفاهم نامه رو و پشت لبنان بایستید و به مردم بگویید ما حاضر شدیم با قاتل عزیزانمان بخاطر منافع ملی مذاکره کنیم ولی باز هم نقض کردند و بدانید این دشمن پایبند نیست. مطالبه ی عمومی راه اندازی کنید تا رهبری نظرشان را اعلام کنند و طبق همان نظر پیش بروید. نظر شما که همین اول کار نقض شد. ترامپ هم بارها گفته ۱۰ سنت هم پول نمیدیم و همه ی اینا نقض است. این رو ما میگیم که کلی بخاطر دفاع از شماها فحش خوردیم ولی دیگر جای دفاع ندارد وقتی رهبری نظر دیگری دارد و دشمن هم پایبند نیست و نقض کرده است. یاعلی...
11:18 - 20 June 2026



41 Replies

Profile picture of ‌آذردخت ایرانی‌
آیا رهبری اعلام کردند در کدام بند از مفاد نظر دیگری داشتند؟پس از صلح،چه کسی باید فرمان جنگ بدهد؟رهبری علیرغم نظر دیگری که در مفاد توافق داشتند،به مسئولین اعتماد کردند درس دموکراسی و جمهوریت رو به بهترین نحو تدریس کردند آیا ما هم پیرو ولایت فقیه هستیم و به مسئولین اعتماد میکنیم؟

Profile picture of ‌علیرضا چمن مطلق‌
Replying to
همین حرفا رو هفته پیش یه عده میزدن بعضی شیوخ بهشون میگفتن خوارج میگفتن شما بیشتر میفهمید یا مسئولین!!مشخص شد مردم همیشه میفهمند و مسیولین هم به دنبال رضایت کدخداحقیقتا واژه دولت سوم روحانی برازنده ادامه دهندگان راه اعتماد به امریکاست

Profile picture of ‌علیرضا چمن مطلق‌
Replying to
ببینیم دولت و تیم مذاکره کننده که سنگشون رو به سینه میزدید برای نظر شما پشیزی هم قائل هستند یا...فعلا هیس. به توافق و امریکا بر میخورد! اصلا هم مهم نیست در لبنان شیعیان به خاک و حون کشیده میشوند

Profile picture of ‌سیدهادی هرندی‌
Replying to
دمت گرم شیخنا! با این که در عالم سیاست داخلی در جریان منحرف خطرناکی هضم شده بودی ولی اصالتت کار کرد. ارادت قلبیت به امیرالمومنین علیه السلام جواب داد. نظر حضرت امیر بهت باشه عزیز

Profile picture of ‌رحمان کارجی‌
Replying to
بابا لااقل بیان بگن جنگ از نطر ما یعنی مثلا تهران رو بزنن، نمیدونم مثلا هم زمان ۱۰۰ جای لبنان رو باهم بزنن در غیر اینصورت اگر جنوب رو یا غرب رو یا مشهد رو بزنن جنگ حساب نمیشه. لبنانم اگر روزی ۱۰۰۰ بار بزنن اما همزمان نباشه ایراد نداره.ما تکلیفمون رو بدونیم. با هر صدایی احساس نقض آتش بس نکنیم

Profile picture of ‌🙄zhra hashemie‌
Replying to
خب اکثرا مذهبیا در انتخابات شرکت میکنن مردم عادی وخاکستری که همیشه دنبال منافع خودشونن نظر جامع مذهبی الان اینه ایران باید به اسرائیل حمله کنه خب اگر نکنه همیناهم در انتخابات ها شرکت نمیکنن واین به ضرر کشور

Profile picture of ‌نسرین عزیزی‌
Replying to
اکنون آمریکا شبیه کودک نوپایه ای ست که اگر نیازش برطرف شود بعدها نیاز دیگری در مقیاس بزرگتر، بیان می‌کند. و دولت شبیه برده ای ست که در برابر این نیازها سر خم کرده و اجازه نداده این نیازها در نطفه خفه شود.

Profile picture of ‌•نماینده دهه نودی‌ها در ویراستی•‌
Replying to
واقعا چرا تنگه رو باز کردیم الان دقیقا؟

Profile picture of ‌فتحعلی علوی سوق‌
Replying to
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ#حسینیه_ی_قلمبا کاروان نورعنوان:آه از این غربتبازآفرینی از نوحه‌های کلاسیک عاشورایی به سبک واحدسروده ای از :فتحعلی علوی سوقتقدیم به پاس قدردانی از وفاداری بی‌نظیرخادمان هنر ناب تعزیه‌خوانان،و ارادت خالصانه پیرغلامان وعزاداران دیارم سوق و همه عزاداران حسینی

Show this thread


Replying to
احسنتاما مطلب شما بخشی درست و بخشی نادرست استاینکه برگردند به نظر رهبری و‌.. درسته اما اینکه جویای نظر رهبری شوند مطلب کاملی نیست. بی شک ایشان نظرشون را هم دادند . که بخشی از آن امروز در صحبت های ناتمام آقا نبویان در رسانه ملی پخش شد.

Profile picture of ‌خانم زمردی‌
Replying to
این خواسته قلبیتون هست سلطان ، زنده باد

Profile picture of ‌فتحعلی علوی سوق‌
Replying to
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِافرازگاه حقیقت فرازگاه خردستان #لعنت_بر_نفت به بهانه مقاله نشریه ای بیگانه به قلم:فتحعلی علوی سوق در افق خاکستری شده از مزدور تاریکی تنگه هرمز آپاچی های فلزی سیاه صف کشیده‌اندنه برای نبردکه برای آخرین وداع.کشتی‌هایی که روزگاری است شکمشان ازطلای سیاه مثلث

Show this thread


Profile picture of ‌Amir‌
Replying to
دیر کردین شیخ به قدری که به کربلا نرسیدین
1 MB

Profile picture of ‌ELA🕊‌
Replying to
از جونورهایی مثل شما به این جا رسیدیم!حالا این ویراست رو بذار تا در آینده قرار هست برای مقاصد دیگه‌ت ازش استفاده کنی!#عوام_بی_بصیرت #نوخوارج

Replying to
همانطور که رهبر گفتند: منتظر و رصد کننده انجام تعهدات هستیمحالا یه سوال: اگر ایران اسرائیل را موشک باران کند و بعد از چند روز بگن که از جنوب لبنان خارج می شود. بعد دوباره به جنوب لبنان حمله کند،‌باز ایران موشک بزند و این چرخه تکرار شودکسانی که می گویند حمله کنیم،‌ برای این چه راه حلی دارند؟

Profile picture of ‌Ar Mech‌
Replying to
تا پزشکیان هست موشک هم کنارمیگذارد ،برای ساختن.

Replying to
بند اول توافق#توافق #مذاکره

Profile picture of ‌aperfan‌
Replying to
خداروشکر که به موقع درک کردید یادتون باشه که اینا با برنامه به دنبال خسته و عصبی کردن هسته سخت انقلابن

Profile picture of ‌🚩Bily‌
Replying to
همه آ‌تیشا‌ زیر سر توعه وفاقی.یا‌د‌ ماله کشی هات بیفت،او‌نموقع‌ هم‌ لبنان ز‌یر‌ آتیش بود،وحدت از زبونت نمی افتاد.لعنت به اون اربابتو‌ن‌ که باعث و بانی کشتار تو لبنانه

Profile picture of ‌علی اصغر محبّتی‌
Replying to
غلط کردی از مذاکره ای دفاع کردی که نتیجه اش شده وضع موجودالآن هم به جای عذرخواهی از مردم و لال‌مونی گرفتن ، باز هم از موضع بالا برای مردم ویراست میزنی