اگر این تجمعات نبود اصلا شما وجود نداشتی که بخوای هزینه کنی بعدشم مگه از جیب بابات دادی؟حالا کی به شما گفت غذا بدی؟
@Salava22hReplying toاگر این تجمعات نبود اصلا شما وجود نداشتی که بخوای هزینه کنی بعدشم مگه از جیب بابات دادی؟حالا کی به شما گفت غذا بدی؟
@Salava22hReplying toاین نقشه ها دیگه قدیمی شده،این مردم مبعوث شدن،مسئولا میفهمید یا نه؟مبعوث شدن یعنی همه ی کلک هاتون رو از حفظن دیگه گول نمیخورن خیابونم ترک نمیکنن
Replying toشهردار آمل، اگر نیتش از گفتن این جملات صرفا گزارشی برای مردم بوده که هیچ ولی اگر نیتش مثل آقای ره ببخشید آقای رئیس جمهور مثلا محترم بوده که حساب کارش رو بگذارید با خود آملی ها. به اندازه کافی گاااااااف های عملکردی و سواستفاده های مختلف از شهرداری آمل هست که درصورت لزوم رونمایی خواهد شد...
Replying toبعضی شهرداری ها عادت دارن به اسم یه پروژه یا مراسم بودجه بگیرن بخورنش بعد طلبکار هم بشن.
Replying toخرج بودجه های ضرب العجلی در ساخت و تخریب های مکرر و اخذ عوارض و نوسازیهای که درازای آن خدماتی ارائه نمیگردد به اندازه کافی دهان شهرداریهای آمل را بودار کرده..... لطفا حواسشان باشد تا در کنار بیان اعداد جدای از صحت سنجی آن، ممنون دار مردمی باشند که کف خیابان فاش خیننه و وشون لاش...
Replying toما فقط با امر ولی از میدان می رویم نه هر کس و ناکسیو لو کره الکافرون
Replying toبِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِفَاسْتَقِمْ كَمَا أُمِرْتَ ...می پذیریم: هَیهات مِنّا الذلّةاز مجموعه ویراست های افرازگاه حقیقت ـ فرازگاه خردستان ـ حیرت ۱۲۸هالهٔ تاریک صندوق: توپولوژی رأی، استحالهٔ شبکههای گناه، و ترمودینامیک...در انتخابات ۱۴۰۳در خلأ گفتمانی انتخابات، رأی نه یک ذرهٔ آزادShow this thread
Replying toشیخ فرهاد مردم با فرمان الهی امدند چون مبعوث شده خداوند هستند با فرمان رهبری میروند . نویدش هم شهید رهبری دادند .
Replying toپول غذا مگه غذا میدند احتمالا هزینه غذای کارمندان وکارگران شهرداری راپای تجمعات حساب کرده است😆😆😆😆😆
Replying toوالله تو شهرستان ما ،ندیدیم شهرداری هزینه شام بدهالان کی ازشهردار آمل خواسته هزینه شام بدهاگرهم شهرداری هزینه داربست کرده لطف کنه داربست هاشو جمع کن و منتی نگذاره تا رسانه های معاند هم از این حرفها سو استفاده نکنهوقتی رئیس دولت میگه ما ۲۰میلیون بشکه نفت دادیم به هوافضا،گفتن یک شهردار که دیگه هیچی
Replying toدروغ میگه مثل س... مگه تجمعات چه هزینه ای داشته؟هر چی بوده مردم از خودشون دادن مسئولیت ریز و درشت کارها با مردم بوده
Replying toاز طرف دولت هیچ غذایی داده نشدهموکبا مردمی بودن نهایت شربت میدادن از طرف خود مردمجمعیتم تو خیابون بود کدوم داربست؟
Replying toصدقه سر زن و بچشکم هم دادی انترنداده بودی الان خودت و خانواده جزیره اپستین در حال خدمت به دشمن اهل بیت بودین
@Yass2066320hReplying toبی شرف مگه از جیب بابات بخشیدی که منت میزاری؟پول مردم رو واسه خودشون خرج کردی اونم وظیفه ات بوده، روح حضرت روح ا... شاد ،وگرنه شماها الان باید عملگی میکردید
Replying toفقط یک حالت هست برای صحت این هزینه و اونم اینکه در تمام این ۱۱۵ شب، کل شرکت کنندگان تجمعات آمل را غذا و اسکان داده باشند. در حالی که به یاد ندارم هیچ شبی در محل تجمعات به تمام حاضران غذا داده باشند؛ نهایتا چای/قهوه یا شربت بوده. اگر هم جایی غذا دادن با بخش خصوصی بوده نه شهرداری.
@Iran1354_7719hReplying toبه اینگونه مسئولان باید گفت مدارک و مستندات ارائه بده نکنه به اسم مردم و به کام دوستانتان بوده است مانند دکتر نادر توکلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیش از هزار صفحه تخلف ثبت شده در کمیسیون اصل نود مجلس و حمایت دولت؟
@Kasra_sh19hخب خب خبدر تاریخ بنویسیداولین دستاورد دولت صداقتش بوددومیش هم منت گذاشتن سر اونایی که کشور رو حفظ کردن تا اون دولت هنوز در قدرت باشه!!!
Replying toپول شهرداری مال مردم است و برای همه مردم باید هزینه شود. این الفبای شرع هست.