خب برای چندماه تجمع این هزینه صفر است و اکثر تجمعات هم مردمی بوده است.ولی این عزیزان باید بدانند تا وقتی مطالبات به حق مردم محقق نشود ، این مردم خیابان را ترک نخواهند کرد. با امر رهبری آمدند و فقط با امر رهبری میروند و شما هم لطف کنید پولتون رو نگه دارید برای اجرای کنسرت لب دریا. نه پول بدهید نه اینگونه منت بذارید. البته وظیفه ی شما مسئولین است که به تجمعات رسیدگی‌کنید چون این مردم دارن به امر رهبرشون لبیک میگن و شما هم باید براشون خادمی کنید. خلاصه با این ترفندها تجمعات جمع نخواهد شد. یاعلی...
14:44 - 24 June 2026



55 Replies

Profile picture of ‌آرمان علی وردی‌
Replying to
اگر این تجمعات نبود اصلا شما وجود نداشتی که بخوای هزینه کنی بعدشم مگه از جیب بابات دادی؟حالا کی به شما گفت غذا بدی؟

Profile picture of ‌آرمان علی وردی‌
Replying to
این نقشه ها دیگه قدیمی شده،این مردم مبعوث شدن،مسئولا میفهمید یا نه؟مبعوث شدن یعنی همه ی کلک هاتون رو از حفظن دیگه گول نمیخورن خیابونم ترک نمیکنن

Replying to
شهردار آمل، اگر نیتش از گفتن این جملات صرفا گزارشی برای مردم بوده که هیچ ولی اگر نیتش مثل آقای ره ببخشید آقای رئیس جمهور مثلا محترم بوده که حساب کارش رو بگذارید با خود آملی ها. به اندازه کافی گاااااااف های عملکردی و سواستفاده های مختلف از شهرداری آمل هست که درصورت لزوم رونمایی خواهد شد...

Replying to
بعضی شهرداری ها عادت دارن به اسم یه پروژه یا مراسم بودجه بگیرن بخورنش بعد طلبکار هم بشن.

Replying to
خرج بودجه های ضرب العجلی در ساخت و تخریب های مکرر و اخذ عوارض و نوسازیهای که درازای آن خدماتی ارائه نمی‌گردد به اندازه کافی دهان شهرداریهای آمل را بودار کرده..... لطفا حواسشان باشد تا در کنار بیان اعداد جدای از صحت سنجی آن، ممنون دار مردمی باشند که کف خیابان فاش خیننه و وشون لاش...

Profile picture of ‌دلسوز ایران‌
Replying to
ما فقط با امر ولی از میدان می رویم نه هر کس و ناکسیو لو کره الکافرون

Profile picture of ‌فتحعلی علوی سوق‌
Replying to
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِفَاسْتَقِمْ كَمَا أُمِرْتَ ...می پذیریم: هَیهات مِنّا الذلّةاز مجموعه ویراست های افرازگاه حقیقت ـ فرازگاه خردستان ـ حیرت ۱۲۸هالهٔ تاریک صندوق: توپولوژی رأی، استحالهٔ شبکه‌های گناه، و ترمودینامیک...در انتخابات ۱۴۰۳در خلأ گفتمانی انتخابات، رأی نه یک ذرهٔ آزاد

Show this thread


Profile picture of ‌💕بانو ملکا💕 شیرانی‌
Replying to
شیخ فرهاد مردم با فرمان الهی امدند چون مبعوث شده خداوند هستند با فرمان رهبری میروند . نویدش هم شهید رهبری دادند ‌.

Profile picture of ‌مهدی کوه عشقیان‌
Replying to
پول غذا مگه غذا میدند احتمالا هزینه غذای کارمندان وکارگران شهرداری راپای تجمعات حساب کرده است😆😆😆😆😆

Profile picture of ‌حیدری‌
Replying to
والله تو شهرستان ما ،ندیدیم شهرداری هزینه شام بدهالان کی ازشهردار آمل خواسته هزینه شام بدهاگرهم شهرداری هزینه داربست کرده لطف کنه داربست هاشو جمع کن و منتی نگذاره تا رسانه های معاند هم از این حرفها سو استفاده نکنهوقتی رئیس دولت میگه ما ۲۰میلیون بشکه نفت دادیم به هوافضا،گفتن یک شهردار که دیگه هیچی

Profile picture of ‌حامد بهروزی‌
Replying to
احسنت یا شیخخوب جوابشو دادی👏👏👏

Replying to
دروغ میگه مثل س... مگه تجمعات چه هزینه ای داشته؟هر چی بوده مردم از خودشون دادن مسئولیت ریز و درشت کارها با مردم بوده

Replying to
از طرف دولت هیچ غذایی داده نشدهموکبا مردمی بودن نهایت شربت میدادن از طرف خود مردمجمعیتم تو خیابون بود کدوم داربست؟

Profile picture of ‌Farzad Heidari‌
Replying to
صدقه سر زن و بچشکم هم دادی انترنداده بودی الان خودت و خانواده جزیره اپستین در حال خدمت به دشمن اهل بیت بودین

Profile picture of ‌Yass63@‌
Replying to
بی شرف مگه از جیب بابات بخشیدی که منت میزاری؟پول مردم رو واسه خودشون خرج کردی اونم وظیفه ات بوده، روح حضرت روح ا... شاد ،وگرنه شماها الان باید عملگی میکردید

Profile picture of ‌مسعود‌
Replying to
فقط یک حالت هست برای صحت این هزینه و اونم اینکه در تمام این ۱۱۵ شب، کل شرکت کنندگان تجمعات آمل را غذا و اسکان داده باشند. در حالی که به یاد ندارم هیچ شبی در محل تجمعات به تمام حاضران غذا داده باشند؛ نهایتا چای/قهوه یا شربت بوده. اگر هم جایی غذا دادن با بخش خصوصی بوده نه شهرداری.

Profile picture of ‌سعید ایرانی‌
Replying to
به اینگونه مسئولان باید گفت مدارک و مستندات ارائه بده نکنه به اسم مردم و به کام دوستانتان بوده است مانند دکتر نادر توکلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیش از هزار صفحه تخلف ثبت شده در کمیسیون اصل نود مجلس و حمایت دولت؟

Profile picture of ‌مبعوث شده ۱۴۰۴/۱۲/۹‌
خب خب خبدر تاریخ بنویسیداولین دستاورد دولت صداقتش بوددومیش هم منت گذاشتن سر اونایی که کشور رو حفظ کردن تا اون دولت هنوز در قدرت باشه!!!

Replying to
پول شهرداری مال مردم است و برای همه مردم باید هزینه شود. این الفبای شرع هست.