1d
تکرار تحلیل‌های نادرست در فضای سیاسی کشور به مرحله‌ای نگران‌کننده رسیده است!و در این روز مهم از خدا میخواهیم به داد ملت ما برسد. ما در پیچ تاریخی عجیبی هستیم و حقیقتا بین نفهمی گروه های مختلف گیر کردیم.ایشان کسی است که پیش‌تر مدعی بودند تهدیدات نظامی آمریکا محدود به سران نظام و نقطه‌ای خواهد بود، …Show more
Profile picture of ‌امیر اقبال‌
Replying to
اقای فتحی چی میگی این بنده خدا گفته وابستگی امریکا به ایران چه ربطی به وابستگی ما دارد یکم تحقیق کن گوش کن بعد جواب بده
آمریکا چطوری به ما وابسته میشه؟ بعد اینکه به جای پول هامون ، گندم داد ، باید بهش نفت بدیم و گندم بگیریم تا به ما وابسته بشود یعنی از ما نفع ببرد دیگه حمله نکند. خب ما چقدر باید ازش گندم بخریم و چقدر نفت بدیم که بیشتر از منافع اسرائیل باشد و اسرائیل بذار کنار و دیگه دشمنی نکند. با استدلال خود عزیزان دنیا ، دنیای منافع است. تا وقتی آمریکا از اسرائیل منفعت بالایی میبره تو گندمم ازش بخری باز اون ول نمیکنه بیاد سمت تو. همه ی این فروض بنابراین است که ما غیرت بذاریم کنار و با این پیشنهاد بریم جلو. باز جواب نمیده.
14:45 - 25 June 2026



14 Replies

Profile picture of ‌Zahra ..‌
اصلا چرا ما یابد نفت به این با ارزشی رو بدیم به این بی وجود بعد ازش گندم بگیریم؟؟!!مگه اصلا گندم نداریم چرا باید از ما نفع ببرد بعدش مگه ما به اون نفع برسونیم دیگه حمله نمیکنه؟؟نه فتحی نهاون بی شرف تر از این حرفاست نمیفهمه

اینها نفوذی ها وغربزده هایی هستند که خودشون را زدند به احمقی تا مذاکره انجام بگیردحتی اگر کل دارایی های ایران را آمریکا ببلعد.و چیزی عایدما نشود.فکر میکنید دلیل و توجیه عقلی و منطقی و علمی آنها را قانع میکند؟ خیر ایکاش قدرت خدا هم در نظر میگرفتند پایتخت ونزوئلارا ببینیداز جنگ منهدم نشده از زلزله شده
995 KB

Profile picture of ‌سربازآقا‌
شیخ با همه مخالفتی که با خیلی از مواضعت دارم .احسنت.

Profile picture of ‌اسما حسینی‌
ساده‌انگاری این جماعت رو کجای دلم بذارم؟! دقیقاً آمریکا باید چه جنایتی می‌کرده که طی این دویست سال انجام نداده که اینا بفهمن هیچ‌وقت نمی‌تونه دوست ما باشه؟!!!! 😐

Profile picture of ‌Mosavet 056‌
اسرائیل و آمریکا هیچ وقت با ما دوست نمیشن این جنگ وجودیه اسرائیل یا باید ما رو نابود کنه یا باید نابود بشه گزینه‌ی سومی نداریم

Profile picture of ‌نورالله راهی‌
شیخ فرهاد جون از این موضع ات خوشم امد... امیدوارم همه مون به خمیه حسین زمان برگردیم..و در دام وفاق نیفتیم.کشور در خطر بزرگی است.احسنت بر شما💝💝💝

Profile picture of ‌یاسی شریفی🚩🏴🇮🇷‌
گندم محصول استراتژیک هر کشوریه، زمان احمدی نژاد جشن استقلال گندم گرفتن و اعلام خودکفایی در تولید گندم کردن،زمان شیخ بنفش باز هم تولید گندم کم شد و الان روز به روز کمتر میشه،چرا؟۱دخل و خرجش جور در نمیاد و نمی صرفه۲مطالبات گندم کاران به موقع پرداخت نمیشه و کشت جایگزین انتخاب کردناینا برنامه است

.♻️ اگر در دوره حسین‌ بن علی (علیهماالسلام) نشریات منتشر می‌شدند، روزنامه‌های اموی فردای روز عاشورا این تیترها را برای صفحه اول خود انتخاب می‌کردند.#روزنامه_های_اموی🇮🇷 کانال حمید رسایی را به دوستانتان معرفی کنید:🇮🇷 ‎@rasaee

.♻️ اگر در دوره حسین‌ بن علی (علیهماالسلام) نشریات منتشر می‌شدند، روزنامه‌های اموی فردای روز عاشورا این تیترها را برای صفحه اول خود انتخاب می‌کردند.#روزنامه_های_اموی🇮🇷 کانال حمید رسایی را به دوستانتان معرفی کنید:🇮🇷 ‎@rasaee

.♻️ اگر در دوره حسین‌ بن علی (علیهماالسلام) نشریات منتشر می‌شدند، روزنامه‌های اموی فردای روز عاشورا این تیترها را برای صفحه اول خود انتخاب می‌کردند.#روزنامه_های_اموی🇮🇷 کانال حمید رسایی را به دوستانتان معرفی کنید:🇮🇷 ‎@rasaee

♻️ وقتی از ملت مبعوش‌شده حرف می‌زنیم یعنی این.امام شهید ما در خاطراتش از راننده کامیونی سخن می‌گفت که بصیرتش از روحانی امام جماعت بیشتر بود. این خانم مدل دیگری از همان مصداق است. نه اصولگراست نه اصلاح‌طلب. نه چپ است نه راست. او مصداق ملت مبعوث‌شده است، محصول خون سید علی حسینی خامنه‌ایحمید رسایی
33 MB

حالا اومدیم و گفت نفت شما رو نمیخوایم .بعد چه توجیهی برای خرید گندم بیاریم؟

Profile picture of ‌م علمدار‌
حرف اول رو آخر گفتی و خوب هم گفتی .کسی که این پیشنهاد ابلهانه رو داده در درجه اول ، غیرت نداره. موجودی صد در صد دلبسته و سر سپرده آمریکاست . از وطن دوستی هیچ بویی نبرده.