سر کوچه یه دوغ هم بگیر بیار
@ali112216 April 2026نمادین این کارها رو انجام دادن اشکالی نداره ولی اگه واقعا فکر میکنید از این طریق به جایی میرسید باید گفت پس هنوز در واقعیت زندگی نمیکنیدمن هیچ وقت کسی که نذاشت نیروهای مسلح انتقام ناو دنا رو بگیرن نمیبخشم و همیشه به دنبالش هستم بفهمم این شخص کی بود
@Mahdimeftah16 April 2026Replying toاگه شما با دیپلماسی پاسخگو کردید به ابالفضل میرم زیر قبر میگم دفنم کنن
@Monseff16 April 2026Replying toهر وقت بابت هواپیمای مسافربری بندرعباس پاسخگو کردید سلام ما را هم برسانید
@zagros16 April 2026Replying toشماها باید بخاطر خیانتهای مذاکراتی به صلابه کشیده شوید!https://virasty.com/zagros/1776331141818448720❌رویترز به نقل از یک منبع ایرانی: امیدها برای تمدید آتشبس و برگزاری دور دوم مذاکرات با آمریکا رو به افزایش است!هنوز اختلافات اساسی با آمریکا بر سر موضوع هستهای وجود دارد.سرنوشت اورانیوم با غنای بالا در ایران و مدت محدودیتهای هستهای هنوز قطعی نشده است!👈مذاکرهکنندگان فحش ناجور لازم دارند؟
@Sarbaz_aga16 April 2026Replying toجناب بقایی عزیز منظور شما از پاسخگویی ،در سازمانهایی مثل سازمان ملل است که خودشان برای خودشان لیجاد کردند.تنها راه نابودی اسراییل است و هیچ پاسخگویی جبران ترور رهبر شهیدمان نخواهد بود
@user17700599268616 April 2026Replying toبفرمایید برای ترور شهید سلیمانی و سایر فرماندهان چه کار کردین؟
@SejilIrani16 April 2026Replying toمذاکره گدایان عزیز شما هر وقت پاسخگو کردید خیلی چیزا دادید رفت پس لطفأ Shut up
@abasi16 April 2026خدایی خودت خنده ات نگرفت ازاین حرف🤔اگه بقال سرکوچه مون میگفت شایدباورمیکردم
@Rv140516 April 2026اگرپاسخگو بودند پاسخ قتل عام غزه را می دادند نیروهای مسلح داشتند پاسخگو یشان می کردند که دستشان را بستید خدا لعنت کند هرکس که به فکر خیانت به این مردم مملکت ورهبری است#نه_سازش_نه_تسلیم#نبرد_با_آمریکا#نبرد_ما_عزت_است#مذاکره_ذلت_است#مرگ_بر_کودتا
@fj33437350190715516 April 2026Replying toباقیمانده رو دودستی تقدیم نکنید با مذاکرات مسخره اتون اونها رو اول خدا بعد نیروی نظامی میگیرن
@velayat6816 April 2026Replying toیه خورده آرومتر❗️بتونن جواب همه سوالاتونو بدن‼️با کَله پاشدید رفتید مذاکره بدون اینکه پیش شرطهاتونو بپذیرنرجزِ از سر عجز نخونید😏دست میدان رو باز کنید بجای این خفت و خواریِ مذاکرات#انتقام #آتش_بس_ممنوع#مذاکره_ممنوعhttps://virasty.com/velayat68/1776269203506752612✍️ #م_طالبی_دارستانی🔸با آنهایی هستم که هنوز فکر می کنند مذاکره عاقبت بخیری و نفعی در پی دارد...⬅️در این فیلمها امام شهید حکیم با شما صحبت می کند...آیا پاسخی برای ایشان دارید؟ ❌️آقای قالیباف،اعضای شعام در یوم الحساب چه جوابی برای امام شهیدخواهیدداشت؟این خطابها از سوی نائب برحق امام زمان(عج) بود4 MB4 MB13 MBShow this thread
@firozHoseyni16 April 2026Replying toمرهم نمی گذاری بر زخمم نمک نزن!جامعه بین المللی کیلویی چند؟!این جامعه بین الملل کی هست؟! چی هست؟! کجاست؟! چه ثمری دارد؟! که شما به آن دلخوش کرده اید؟!از عراق،افغانستان،لیبی،اردن و ... که بگذریم!هواپیمایی مسافر بری ما را با تمام مسافرینش سرنگون کردند جامعه بین الملل خفه خون گرفت؟!
@user16829448156116 April 2026ببنیم و تعریف کنیمترور و شهادترهبر عزیزمون سید علی خامنه ای عزیز و فرماندهان جان برکفمون نتیجه ی نگاه اصلاحات چی ها غربگدا بود