اعوذو بالله من الشیطان الرجیم خدایا پناه میبرم از شر شیطان رجیم
@user17760826789211 May 2026Replying toاعوذو بالله من الشیطان الرجیم خدایا پناه میبرم از شر شیطان رجیم
@Dr_Shadmanesh11 May 2026Replying toدقیقا آمریکا هم فکر نمی کرد حمله ایران همه جانبه باشد تصورس این بود مانند عین الاسد و العدید آنهم با هماهنگی بزنند خود ما باعث چنین محاسباتی در دشمن شدیم