در برجام هم میگفتند اسرائیل ناراضی هستاما دیدیم چه کلاه گشادی سر ملت گذاشته شد با این حرفا
@Sharaki4dReplying toدر برجام هم میگفتند اسرائیل ناراضی هستاما دیدیم چه کلاه گشادی سر ملت گذاشته شد با این حرفا
Replying toبروید و بدهید و برگردید، بعدها در تاریخ خواهند نوشت چه نادانهایی، یک شخص عین پزشکیان را به عنوان رییس جمهور ایران انتخاب کردن؟؟در تاریخ خواهند نوشت که رییس مجلسی که در شهر تهران چهارم شده است، مجلس را با لابی گری (مثل هلدینگ یاس)تعطیل کرده است.تاریخ در خصوص این بازه زمانی قضاوتهای جذابی دارد...
@zagros4dReplying toتو چند برابر از روحانی بیشرفتر و بیحیاتر هستی!حواستو جمع کن پوزیده!مردم و رهبر انقلاب مخالف مذاکره هستند چون آمریکا با یه چماق بالای سرت ایستاده و سایه جنگ از کشور برداشته نمیشه و تحریمها رو برنمیداره.تو حق نداری دستاوردهای کشور رو بخاطر بیعرضگی خودت تقدیم دشمن کنی!عزلت میکنیم کفایت نداری
@Etazo4dReplying toاستادت، حسن کلید ، ۱۰ سال پیش خیلی قشنگترش رو میگفت، آخرش چی شد !!؟ تو که جلوی حسن روحانی مثل یه سندرم دان جلوی یه بچه سمپادی هستی ...زیادی اسکی نرو ، بد میخوری زمین
Replying toاصلاً فکر کن همه ناراضی.همه نادان.فقط شما و بقیه طرفداران مذاکره با آمریکا دانا.آقای دانا چه جور توافقی بسته، که بعد از امضا کلاً نقض شد؟😁آقای دانا میشه یه مدت به حرف کسانی که بهشون میگی نادان گوش کنی تا ان شاءالله اتفاقات خوبی بیفتد
Replying toاگه مخالف مذاکره باشی یا سلطنت طلبی یا صهیونیست !! عجب
Replying toسطح بینش سیاسی رئیس جمهور کشور را ببینید!!بوالله تعالی ،این کشور به معجزه حضرت ولی عصر ( عج)، سرپاست!
Replying toاگه به نفع کشور بود رهبری نمیگفتن بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم آقای پزشکیان✊️🇮🇷و اون شما و مذاکره دوستان هستین که درمسیر تبلیغ نتانیاهو هستین...نه ما مردم مبعوث شده🤗#مرگ_بر_سازشگر
@msjmsj4dReplying toچه کسانی از مذاکرات راضی هستند؟۱- ترامپ خونخوار و کودککش۲- روحانی۳- ظریف۴- خاتمی۵- همه موارد
Replying toفقط اقای پزشکیان که جماعت مخالف کشور را با نتانیاهو مقایسه می کنی ما پس باید شما رو با جماعت ترامپ اوباما و کلینتون که فیلم و عکس های کودکخواری و تجاوز یه کودکانشان انده بیرون مقایسه کنیم ؟؟
@zagros4dReplying to and
Replying toپزشکیان چرا دوستات تو رو با خودشون نبردن ژنو ایکاش دسته جمعی شما جماعت به دردنخور میرفتین و هیچوقت هم برنمیگشتین و ملت از نبودن وجود منحوس شما نفس میکشید
Replying toو تمام حرف هایت تکرار گذشته برجام آفتاب تابان درخت گلابی گشایش خواهد شد بانک ها پول ها را دریافت می کنند سرمایه گذاری خارجی مخالفان بلرزند مخالفان جنگ طلب هستند تکرار و تکرار
@zagros4dReplying to❌چی شد؟؟؟؟💢فواد ایزدی:تا ۶۰ روز ایران حتی یک ریال از تنگههرمز عوارض نمیگیره، بعد از ۶۰ روز انحصاراً آمریکا عوارض میگیره و میریزه به حساب خزانه داری خودش...!؟18 MB