پزشکیان: نتانیاهو و سلطنت‌طلبان از مذاکرات ناراضی هستند🔹چند گروه از این گفت‌وگوها و مذاکرات ناراضی هستند. یکی از آنها نتانیاهو است که به هیچ‌وجه نمی‌خواهد آرامش در منطقه برقرار شود و اقداماتی که در لبنان و غزه انجام می‌داد نیز با هدف ادامه جنگ و جلوگیری از دستیابی ما به منابع، قدرت و امکان حل مشکلات کشور بود.🔹گروه دیگری که از این روند ناراضی است، سلطنت‌طلبانی هستند که نمی‌خواهند کشور با آرامش به مسیر خود ادامه دهد و مردم روی خوش ببینند. هر فرد یا گروه دیگری نیز که نمی‌خواهد آرامش ایجاد شود، در همان مسیری حرکت می‌کند که نتانیاهو در حال تبلیغ و گسترش آن است.🔹مشخص است چه کسانی از این گفت‌وگو و مذاکره ناراضی هستند و این مذاکرات چه دستاوردهایی برای مردم و کشور خواهد داشت. آنچه در توافقات نوشته شده، در بخش عمده‌ای از موارد به نفع کشور است.
14:19 - 21 June 2026



26 Replies

Profile picture of ‌مهدی شارکی‌
Replying to
در برجام هم میگفتند اسرائیل ناراضی هستاما دیدیم چه کلاه گشادی سر ملت گذاشته شد با این حرفا

Profile picture of ‌پویا مهرآئین‌
Replying to
بروید و بدهید و برگردید، بعدها در تاریخ خواهند نوشت چه نادان‌هایی، یک شخص عین پزشکیان را به عنوان رییس جمهور ایران انتخاب کردن؟؟در تاریخ خواهند نوشت که رییس مجلسی که در شهر تهران چهارم شده است، مجلس را با لابی گری (مثل هلدینگ یاس)تعطیل کرده است.تاریخ در خصوص این بازه زمانی قضاوتهای جذابی دارد...

Profile picture of ‌Zeinab Mdb‌
Replying to
اولین ناراضی مذاکرات مردم مبعوث هستن ...

Profile picture of ‌علی مصباحی 🏴🇮🇷‌
Replying to
تو چند برابر از روحانی بی‌شرف‌تر و بی‌حیاتر هستی!حواستو جمع کن پوزیده!مردم و رهبر انقلاب مخالف مذاکره هستند چون آمریکا با یه چماق بالای سرت ایستاده و سایه جنگ از کشور برداشته نمیشه و تحریم‌ها رو برنمیداره.تو حق نداری دستاوردهای کشور رو بخاطر بی‌عرضگی خودت تقدیم دشمن کنی!عزلت میکنیم کفایت نداری

Profile picture of ‌مجتبی .‌
Replying to
استادت، حسن کلید ، ۱۰ سال پیش خیلی قشنگترش رو می‌گفت، آخرش چی شد !!؟ تو که جلوی حسن روحانی مثل یه سندرم دان جلوی یه بچه سمپادی هستی ...زیادی اسکی نرو ، بد میخوری زمین

Profile picture of ‌مرتضی باقری زاده‌
Replying to
اصلاً فکر کن همه ناراضی.همه نادان.فقط شما و بقیه طرفداران مذاکره با آمریکا دانا.آقای دانا چه جور توافقی بسته، که بعد از امضا کلاً نقض شد؟😁آقای دانا میشه یه مدت به حرف کسانی که بهشون میگی نادان گوش کنی تا ان شاءالله اتفاقات خوبی بیفتد

Profile picture of ‌عادل شادمند‌
Replying to
اگه مخالف مذاکره باشی یا سلطنت طلبی یا صهیونیست !! عجب

Profile picture of ‌حسین غلامی‌
Replying to
خاتمی روحانی و ظریف احمق ها از مذاکرات راضی هستند.

Profile picture of ‌هاجر نورمشرفی🇮🇷‌
Replying to
سطح بینش سیاسی رئیس جمهور کشور را ببینید!!بوالله تعالی ،این کشور به معجزه حضرت ولی عصر ( عج)، سرپاست!

Profile picture of ‌فاطمه حسینی‌
Replying to
اگه به نفع کشور بود رهبری نمی‌گفتن بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم آقای پزشکیان🇮🇷و اون شما و مذاکره دوستان هستین که درمسیر تبلیغ نتانیاهو هستین...نه ما مردم مبعوث شده🤗#مرگ_بر_سازشگر

Replying to
چه کسانی از مذاکرات راضی هستند؟۱- ترامپ خونخوار و کودک‌کش۲- روحانی۳- ظریف۴- خاتمی۵- همه موارد

Profile picture of ‌عماد‌
Replying to
فقط اقای پزشکیان که جماعت مخالف کشور را با نتانیاهو مقایسه می کنی ما پس باید شما رو با جماعت ترامپ اوباما و کلینتون که فیلم و عکس های کودکخواری و تجاوز یه کودکانشان انده بیرون مقایسه کنیم ؟؟

Replying to
و امریکا راضی

Profile picture of ‌S Nikoo‌
Replying to
پزشکیان چرا دوستات تو رو با خودشون نبردن ژنو ایکاش دسته جمعی شما جماعت به دردنخور میرفتین و هیچوقت هم برنمیگشتین و ملت از نبودن وجود منحوس شما نفس میکشید

Profile picture of ‌فاطمه بیضائی نژاد۱۰۹۱۳۴۳f‌
Replying to
و تمام حرف هایت تکرار گذشته برجام آفتاب تابان درخت گلابی گشایش خواهد شد بانک ها پول ها را دریافت می کنند سرمایه گذاری خارجی مخالفان بلرزند مخالفان جنگ طلب هستند تکرار و تکرار

Profile picture of ‌Taleb 51‌
Replying to
اگردستاوردهای شما مانند دستاوردهای برجام ظریف باشد من هم مخالف مذاکره هستم

چون نگرانن تو جای پالانچی بگیری

Profile picture of ‌علی‌
Replying to
ترامپ و تو راضی هستین

Profile picture of ‌علی مصباحی 🏴🇮🇷‌
Replying to
چی شد؟؟؟؟💢فواد ایزدی:تا ۶۰ روز ایران حتی یک ریال از تنگه‌هرمز عوارض نمی‌گیره، بعد از ۶۰ روز انحصاراً آمریکا عوارض می‌گیره و می‌ریزه به حساب خزانه داری خودش...!؟
18 MB