بابای مهربونم سلامامروز ۲۴ اردیبهشته.۳۸سال پیش، سحرگاه۲۴اردیبهشت و۲۷رمضان، از شلمچه تا آغوش خدا پرکشیدی...سالگرد شهادتت مبارک💔🙏🇮🇷 روزها و لحظه هایی که از ۳۸سال پیش تا ب امروز رو مرور میکنم و این مرورِ خلطرات کمک میکنه روزهای سخت بی امام خامنه ای بودن و بی دکتر عباسی بودن رو تاب بیارم😓❤️🔥