17 March 2024
۱/ کار بی‌مزد/ معلمانی که حقوقشان پس از شش ماه به‌ صورت کامل واریز نشده است🔸«کارگر روز مزد هم در آخر شب، مزدش را می‌گیرد، ما چندین ماه است که سر کار می‌رویم ولی حقوقی دریافت نمی‌کنیم. دیگر حتی پول رفت و آمد هم نداریم‌. من اسمش را #کارگر_آموزشی هم نمی‌گذارم، این یک نوع برده‌داری است.»
@user17100685079318 March 2024
Replying to
واریز شده ومابقی بیست وهشتم واریز می شه
۶ماه سر کار رفتند مثل بقیه معلمین،اما فقط۳ماه براشون ریختند آن هم نه به صورت کامل،کمتراز حقشون...بنده از نزدیک با این گروه (معلمان خرید خدمات )در ارتباطم.
15:50 - 18 March 2024



1 Reply