7 MB

@user1710068507933 July 2024درباره جانبداری صدا وسیما از پزشکیان نکته ای را گوشزد می کنم اول در باره صدای میکروفن دو نماینده که خصوصا هنگام گفتگوی دو نفره که صدای پزشکیان بلند تر شنیده می شود.ونمای تصویر پزشکیان با زوم بالاتر است واز نظر روانی به نفع پزشکیان است
@user17100685079325 June 2024با بازگشت دوران دولت روخانی موافقید
0 votes • The poll has been endedNobody can see participants