@elmbaarzesh20 January 2024Replying toمشکل ارتش اینکه،تاحدودی از لحاظ دینی نسبت به سپاه عقب افتاده.اونم بخاطره اینکه،ساختارها چرت و پرت رضاخانی و غربی رو کنار نذاشتهاگر بیاد در مسائل دینی و اعتقادی..خیلی سال ها پیش جنگنده پیشرفته و هواپیما ها غول پیکر و .. رو ساخته بود.اون نیرو ایمان به خدا و قران و ..که انسان شجاعت میده.
@Fateh_khaibar20 January 2024Replying toهرگز چنین چیزی نیست و متن شمارو بنده میتونم جزو سه تا متن برتر از لحاظ کذب بودن در ماه اخیر که بهش برخورد کردم قرار بدم!
@elmbaarzesh20 January 2024Replying toارتش کارش خوب بوده. منتها سازکارها غربی که توش هست،سنگینش کرده.الان میخوان کلی پول حروم جنگنده روسیه (یا هرکشوری دیگه) کنن!که فایده نداره! چرا که کله غرب میشناسش و اگاهی دارد! جنگندها روسیه و کشورهای دیگه بدرد ما نمی خوره!چون ما تنها کشورهستیم، که جهان کفر میخواد نابودش کنه.
@Fateh_khaibar22 January 2024Replying toاز اونجایی که شما داری از بیخ اشتباه میزنی و کلی بحث میخواد تا کل ماجرا رو اثبات کنمعرض کنم خدمتت کلا نگاهت به همچیز فانتزیه،کلمه به کلمه صحبتت انقدر غلطه که نمیدونم از کجاش شروع کنم به جواب دادن🤌:)
@elmbaarzesh22 January 2024Replying toحالا این چه پیام بود؟! مجبور نیست وقتی حرف برای گفتن،ندارید،وقت خودت و من رو بگیری.به سلامت.