فاتح

‌فاتح‌'s header picture
Profile picture of ‌فاتح‌

فاتح

@Fateh_khaibar
میلیتاریستی از جامعه میلیتاری ایران
استان گیلان/بندر انزلی
Iraniri
Joined July 2023
Profile picture of ‌رسول هراتی‌
@Randy5 April 2024
Replying to
همین خوف و رجا،اضطرار وشرایط غیرعادی که در دل سیاه قوم بزدل و جون‌دوست #بنی‌اسرائیل افتاده،فشاری که رو دولتشون هست وبه جان هم افتادنشون،بدتر از اصل عملیاته حتی.به نظرم تاچند روز با همین فرمون باید پیش رفت،تا جاییکه زمان وجود داره،ودر بازار شایعات دمید وجامعشون رو آشفته،سردرگم وخسته کرد.#جنگ_روانی
Profile picture of ‌فاتح‌
@Fateh_khaibar5 April 2024
Replying to
چندان درست نیست،اگرعملیات به هر دلیلی انجام نشه یا ضعیف انجام بشه یا انقدر به تاخیر بندازیم که عملا خشم و تشنگی به انتقام درایران ضعیف بشه موجب ۱_ناامیدی مردم خودمون۲_جسارت بیشتر اسراییل۳_نترسیدن مردم سرزمین های اشغالی از ایران۴_بی اعتبار شدن تهدیداتمون۵_دستاورد سازی واسه دولت اسرئیلمیشه
Profile picture of ‌رسول هراتی‌
@Randy5 April 2024
Replying to
بله، کاملا درسته .منم عرض کردم چند روز ،یا تا زمانیکه طبق برآوردها امکان تعویق وجود داره، بدون ایجاد چنین سوتفاهمهایی هم برای افکار عمومی خود و هم دوستانمان،و هم خطای محاسباتی برای دشمنان .وهمینطور تکمیل اون با جنگ روانی.وهمینطور فشار دیپلماتیک.مثلا اخراج بازرسان آژانس وافزایش حجم ومیزان غنی‌سازی
Profile picture of ‌فاتح‌
@Fateh_khaibar5 April 2024
Replying to
اخراج بازرسها و افزایش غنی سازی رو واقعا با بهونه حمله اسرائیل به کنسولگریمون تو دمشق نمیتونیم انجام بدیماجماع بین المللی علیهمون شکل میگیره و دست برتری که بدست آوردیم به واسطه رویکرد جنایت کارانه جهود ها رو از دست میدیمبهتره بزاریمش برای زمانی که جای دیگری از جهان شلوغ شده و توجهات به ما نیست

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌فاتح‌
@Fateh_khaibar4 April 2024
Replying to
گلوله های 130م.م هویتزر که در سراسر جهان موجود هست،حتی در درگیری هایBLAبا دولت پاکستان چند ذاغه ازش هم تصرف کردند و احتمالا حیش العدل از یکی از اون ویدئوها سواستفده کرده،نمیشه ویدئو رو رد یا تایید کرد اما حداقل روی کاغذ تصرف پادگان یا ذاغه مهمات قطعا کذبهباید منتظرموند اخبار و مدارک جدیدی منتشر بشه

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌فاتح‌
@Fateh_khaibar5 April 2024
Replying to
خیر فقط میشه فهمید تولید چه کشوری هست که گلوله ها تولید چینه و هم ایران و هم پاکستان ازش استفاده میکنن

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌فاتح‌
@Fateh_khaibar5 April 2024
Replying to
مدتها قبل و همزمان با خرید خود توپخانه مذکور خریدیم

فاتح Replied

Profile picture of ‌k jafari‌
@syriankhabar10 March 2024
عملیات «نگهبان شکوفایی» آنگلوساکسون‌ها در غربی می‌شود «حارس الازدهار» که یمنی‌ها اسمش را گذاشته‌اند «حارس الحمار» یا همان «نگهبان سگ» که واقعا اسم با مسمایی هست. آن‌ها می‌خواهند نگهبان رژیم اسراییل در برابر یمنی‌ها باشند اما در همین هم شکست سختی خوردند...
Profile picture of ‌فاتح‌
@Fateh_khaibar11 March 2024
Replying to
بشر کاری به تحلیل هات ندارم ولی حمار یعنی خر نه سگ(سگ میشه کلب)

فاتح Replied

Profile picture of ‌خبرگزاری تسنیم🇮🇷‌
@Tasnimnews_Fa17 February 2024
🎥 جزییات سامانه‌های پدافندی آرمان و آذرخشسامانه پدافند هوایی «آرمان» در دو نسخه با رادارهای اکتیو و پسیو به سفارش نیروهای هوافضای سپاه و پدافند هوایی ارتش طراحی شده است#ایران_قوی
9 MB
تصاویر رونمایی از سامانه‌ پدافندی آرمان و آذرخش#ایران_قویhttps://tn.ai/3040490
Profile picture of ‌فاتح‌
@Fateh_khaibar17 February 2024
Replying to
اقا باور کنید اگه یذره کیفیت تصاویر اپلودیتون بالاتر باشه چبزی از کسی کم نمیشه🤌

Profile picture of ‌سینا‌
@elmbaarzesh20 January 2024
Replying to
مشکل ارتش اینکه،تاحدودی از لحاظ دینی نسبت به سپاه عقب افتاده.اونم بخاطره اینکه،ساختارها چرت و پرت رضاخانی و غربی رو کنار نذاشتهاگر بیاد در مسائل دینی و اعتقادی..خیلی سال ها پیش جنگنده پیشرفته و هواپیما ها غول پیکر و .. رو ساخته بود.اون نیرو ایمان به خدا و قران و ..که انسان شجاعت میده.
Profile picture of ‌فاتح‌
@Fateh_khaibar20 January 2024
Replying to
هرگز چنین چیزی نیست و متن شمارو بنده میتونم جزو سه تا متن برتر از لحاظ کذب بودن در ماه اخیر که بهش برخورد کردم قرار بدم!
Profile picture of ‌سینا‌
@elmbaarzesh20 January 2024
Replying to
ارتش کارش خوب بوده. منتها سازکارها غربی که توش هست،سنگینش کرده.الان میخوان کلی پول حروم جنگنده روسیه (یا هرکشوری دیگه) کنن!که فایده نداره! چرا که کله غرب میشناسش و اگاهی دارد! جنگندها روسیه و کشورهای دیگه بدرد ما نمی خوره!چون ما تنها کشورهستیم، که جهان کفر میخواد نابودش کنه.
Profile picture of ‌فاتح‌
@Fateh_khaibar22 January 2024
Replying to
از اونجایی که شما داری از بیخ اشتباه میزنی و کلی بحث میخواد تا کل ماجرا رو اثبات کنمعرض کنم خدمتت کلا نگاهت به همچیز فانتزیه،کلمه به کلمه صحبتت انقدر غلطه که نمیدونم از کجاش شروع کنم به جواب دادن🤌:)
Profile picture of ‌سینا‌
@elmbaarzesh22 January 2024
Replying to
حالا این چه پیام بود؟! مجبور نیست وقتی حرف برای گفتن،ندارید،وقت خودت و من رو بگیری.به سلامت.
Profile picture of ‌فاتح‌
@Fateh_khaibar22 January 2024
Replying to
از قضا انقدر حرف دارم واسه پاسخ به متنت که نمیدونم کدومشو اول بگم!سر واژه به واژه اینها بارها و بارها در گروه های مختلف اینور اونور چند ساعتی با خیلیا بحث کردم😂

Profile picture of ‌k jafari‌
@syriankhabar19 January 2024
یک نکته مهم دیگر اینکه در این سال‌ها پهپادهای ایران تا عمق خاک #پاکستان رفته و از تمام تحرکات گروهک‌ها فیلم گرفته و مستند کرده و اشراف بالایی ایجاد کردند و ارتش تروریست‌پرور پاکستان متوجه نشد. خیلی سوختند از این مسأله. یکی دوبار هم که پهپادهای #ایران را زدند واقعاً شانسی بود.
Profile picture of ‌فاتح‌
@Fateh_khaibar19 January 2024
Replying to
به هیچ وجه از سر شانس نزدندهمه میدانند که در دنیای روز،پهپاد همانند گنجشکی تست جلوی هر جنگنده ای،طبعا وقتی طرف مقابل jf-17thander میفرستد طبیعی است که پهپاد ما ساقط شودالبته مسئله اصلی برای آنها کشف است،اگر بتوانند کشف کنند انهدام کاری ندارد برای کشور که جنگنده های بروزی در اختیار دارد...
Profile picture of ‌امیرم :)‌
@Amirkazemi199719 January 2024
البته کلا پاکستان پدافند درست و حسابی تو زمینه دفاع در برابر موشک های بالستیک، پهپاد نداره و کل بار دفاع از حریم هوایش روی دوش جنگنده هاش هست تو برهه‌ای که دسترسی به جنگنده نداریم کاش با تعامل با چین تحت لیسانس همین جنگنده های چینی رو تولید میکردیم تا فناوری حداقلی تولید جنگنده رو بدست میاوردیم
Profile picture of ‌فاتح‌
@Fateh_khaibar20 January 2024
عزیز داره،کورتال،اچ کیو16،اچ کیو9و... کشک نیستن،البته قضیه موشک های بالستیک جداست انهدامشون سخته و کشورهای کمی سامانه تخصصی ضدبالستیک دارن
Profile picture of ‌امیرم :)‌
@Amirkazemi199720 January 2024
اینا هیچکدوم موشک بالستیک و پهپاد رو نمیتونن بزنن ،بیشتر برای دفاع در برابر جنگنده های دشمن و بعضا موشک های کروز استفاده میشن
Profile picture of ‌فاتح‌
@Fateh_khaibar22 January 2024
بماند اچ کیو9توان مقابله با موشک های بالستیک تاکتیکی داره، من قسمت نمیتونن پهپاد بزنن رو کجای دلم بزارم؟🤦‍♂️🤌یعنی واسه ایرانی جماعت ساکت موندن درمورد چیزی که در خصوصش چیزی نمیدونه انقدر سخته؟

Profile picture of ‌فاتح‌
@Fateh_khaibar20 January 2024
Replying to
هرگز چنین چیزی نیست و متن شمارو بنده میتونم جزو سه تا متن برتر از لحاظ کذب بودن در ماه اخیر که بهش برخورد کردم قرار بدم!
Profile picture of ‌سینا‌
@elmbaarzesh20 January 2024
Replying to
در حالی که ارتش و.. باید جنگنده خودش رو می ساخت! از پایه! ما پولمون کجاست،که بریم این همه هزینه جنگنده خارجی کنیم!و کلی هم در سال هزینه بمب و موشک و اورهالش و .. کنیم! یعنی این همه پول هزینه کنیم،اخرش اگر جنگ بشه! بزنش کلی ضرر نسیب ما شدهدر حالی که خودمون جنگنده می ساختیم! مثل موشک!
Profile picture of ‌فاتح‌
@Fateh_khaibar20 January 2024
Replying to
بی زحمت شما بیا شخصی باهم صحبت کنیم واقعا نمیشه اینجا با ری ویراست(یا چی؟)جواب داد

فاتح Replied

@Dokhtar_iranii7 January 2024
🔴این تصویر نمونه عینی #انتقام_فوری از داخل پایگاهی هست که دیروز حزب الله با خاک یکسانش کرده 🔹ده ها قلاده صهیونیست در این حملات کشته شدند. حزب الله لبنان فعلا کف میدان انتقام و پاسخ سخت است.🔹 مرحبا به سید حسن نصرالله ‎@dokhtareiran
Profile picture of ‌فاتح‌
@Fateh_khaibar12 January 2024
Replying to
اگر ویدئو منتشره حزب الله و نقشه هوایی اون پایگاه رو دیده بودید چنین نظری نداشتید:)

فاتح Replied

Profile picture of ‌علی آقا‌
@MrAli_Original18 November 2023
Replying to
حکومت ما دارند میلیارد میلیارد #رانت برای تولید گوشی ملی، خودروی ملی، موتور ملی، کشتی ملی، لوکوموتیو ملی و فلان #ملی و بیسار ملی پخش میکند و مردم را از دسترسی به کالاهای باکیفیت خارجی محروم کرده، اما به خودشان که میرسد صرفه #اقتصادی و #کیفیت مهم میشود.
Profile picture of ‌فاتح‌
@Fateh_khaibar18 November 2023
Replying to
اولاباالتقاط مسائل به جایی نمیرسید جای قاطی کردن خودروسازی و بقیه مسائل نیست،وقتی چیزی به مانمیفروشند مجبوریم بسازیم نمیتونیم گداییش رو بکنیمدومابدنیست یک نگاهی بشه ببینیم توکدوم دولت واردات خودرو از خارج ممنوع شد و رانت برای خودروسازهاایجاد شدضمنا در سال۲٠۱۷و۱۹ قبل از این مسائل توندرا خریداری شد!

Profile picture of ‌علی آقا‌
@MrAli_Original18 November 2023
Replying to and
خودرو هم ساخته شده اما استفاده نمیشه که جای شک و تردید دارد: https://virasty.com/rmohammadi/1698577967906803217
Profile picture of ‌رضا محمدی‌
رضا محمدی

@rmohammadi  •  29 October 2023

خودروی نظامی ارس۳ در رزمایش ارتش ج ا #ایران ساخته ی #وزارت_دفاعکاش با ورود وزارت دفاع به حوزه تولید خودروی شخصی، صنعت #خودروسازی تبدیل به یک افتخار ملی شود.ما می‌توانیم اگر بخواهیم
Profile picture of ‌فاتح‌
@Fateh_khaibar18 November 2023
ارس۳محصول سال گذشته است و توندرا ها حداقل از سال۲٠۱۹در خدمتند!لابد با قابلیت سفر در زمان میخواهید با ارس۳ جلوی خرید توندرا را بگیرید!
Profile picture of ‌علی آقا‌
@MrAli_Original18 November 2023
ارس ۲ چی؟! 😉
Profile picture of ‌فاتح‌
@Fateh_khaibar18 November 2023
ارس۳ نسخه جدید ارس۲هست اینها اصلا در دسته تویوتا هایلوکس هستند با قیمت و کیفیت بیشتر نه توندرا که بخواهیم با اینها جای خودرویی مثل توندرا را پر کنیم

فاتح Replied

Profile picture of ‌علی آقا‌
@MrAli_Original18 November 2023
Replying to
تویوتا تاندرا تماما در تگزاس آمریکا ساخته میشود. پس منطقا همان حکم واکسن باید برایش احرا شود.
Profile picture of ‌فاتح‌
@Fateh_khaibar18 November 2023
Replying to
اولا تحت لیسانس امریکا در ژاپن نیز تولید میشوددوما غربی ها پیشتر در قضیه خون اهدایی به ما ایدز را وارد ایران کردند پس خطر اینکه دوباره همین را در واکسن تکرار کنند بود،در زمینه خودرو چنین امکانی اصلا موجود هست؟(این شما و منطقتون)سوما ایا واکسن امریکایی پس از سلامت سنجی وارد کشور نشد؟!!!!!!!

فاتح Replied

Profile picture of ‌علی آقا‌
@MrAli_Original18 November 2023
Replying to
بیرون نیامده؟ خب، من هم همین را گفتم. ما داریم پا جای پای #شوروی میگذاریم. #موشک و هواپیمای جنگنده داشت اما کالای مصرفی مورد نیاز مردم را نداشت و به همین علت فروپاشید.https://virasty.com/MrAli_Original/1695798728226792409
Profile picture of ‌علی آقا‌
علی آقا

@MrAli_Original  •  27 September 2023

Profile picture of ‌فاتح‌
@Fateh_khaibar18 November 2023
Replying to
شوروی کالای اساسی مردم مثل غذا را نداشت عُرضه وارد کردنش هم نداشت!ایا خودرو کالای اساسی است که جان مردم به آن وابسته باشد¹ایا جز این است که بخش بزرگی از جمعیت ایران هرچند به خودرو نه چندان با کیفیت دسترسی دارند؟²قیاس مع الفارق نفرمایید شرایط شوروی حتی قابل قیاس با ایران نیست!