بچه ها من پولمو از کی بگیرم؟🤣🤣🤣کم رفتم ولی اینجور که میگن یه بیس تومن باید بگیرم دیگه
@Arezoubaghi6913 April 2026Replying toبچه ها من پولمو از کی بگیرم؟🤣🤣🤣کم رفتم ولی اینجور که میگن یه بیس تومن باید بگیرم دیگه
@Ravannashnas13 April 2026Replying toنمیدونه تازه آخرش ازمون پول هم میگیرن برا کمک به جنگ زده ها و جبهه مقاومت 🥲
@Hamid_1413 April 2026Replying toراست میگه من از اونهای هستم که اسم می نویسم به تازگی به ما گفتن جدیدا رو تحت نظر بزارین برا سه شب پیاپی که حضور داشته باشند و بلند فریاد بزنند در غیر اینصورت پولی نمیگیرن
@Esfahany_election13 April 2026Replying toخداوند سبحان را سپاس که دشمنان ایران و ایرانیان را از احمق ترین و حقیرترین موجودات و حیوانات دوپا قرار داد.