همسرشهید #سجاد_طاهرنیا به همسرش پیوست"۱۰سال پیش بود که با ابوحامد،فرمانده دلاور #فاطمیون به مسجدی که امام جماعت بودم آمدوگفت:دروصیتنامهام ازهمسرم خواستم برای #عاقبت_بخیری فرزندانم روزانه نمازبخواند.آیااین وصیت درست است؟"حال که به استقبال همسرت رفتهای،قطعا هوای فرزندانت رابیش از پیش خواهی داشت
