بسم الله ایام ولادت با سعادت امام جواد و امیرالمومنین علیهما‌السلام را تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال بهترین‌ها را برای تمامی دوستان دعا می‌کنم. بنده ان‌شاءالله در عتبات عالیات نایب‌الزیاره تمامی دوستان هستم و از همه طلب حلالیت دارم. یاعلی(ع)
08:34 - 1 January 2026



2 Replies

Profile picture of ‌حاجیه خانم رضوانی‌
@Sayeh13531 January 2026
Replying to
التماس دعا

Profile picture of ‌هادی حمیدی‌
@HHamidi201 January 2026
Replying to
بالفرج والراحه والکرامه التماس دعای فرج...