یعنی سال بعد کجا ایستاده‌ایم وقتی محرم حسین(ع) آغاز می‌شود؟در خانه‌هایمان، مثل دوران کرونا،محروم از حرم و هیئت؟یا در قدس،خیمه عزایش را برافراشته ایم؟یا همچنان در برزخی ازانتظار، دست به دعای نابودی اسرائیل بلند می کنییم.یا شاید هم ظهور...خداکند ندای الایااهل العالم، این ظلم را پایان داده باشد.
18:11 - 3 July 2025

9 Reactions
531 Views