این ویراست خیلی درسته. لازمه بهش «فکر» کنیم واقعا.صدای ذهن من میگه:حتی شاید نباید حتما همه بفهمند که باید با ما در صلح باشند. وحوش را باید رام کرد. آن کسانی که باید سکوت(نه صلح)به آنها تحمیل شود اسرائیل و آمریکا اند.
سید محمد خاتمی گفته از طریق جنگ نمیشه به صلح رسید ...ولی ما تجربه کردیم از طریق التماس برای صلح به جنگ در خانه رسیدیم
سکوت باید به آنها که آوای صلح جهان را بر هم میزنند تحمیل شود.نه آنکه آنها با جنگ،صلح را به کشوری متمدن، موجه و آزاده ای چون جمهوری اسلامی ایران تحمیل کنند.مواجهه کشور های آزاده،با تحمیل هر نوع جنگ و صلحی که از طرف ظالمان جهان باشد جز با تمسخر و سپس پاسخ نظامی یا دیپلماتیک لازم نخواهد بود./۲
صدای ذهنم حتی موضع گیری هم کرد 😂
16:52 - 7 July 2025