26 April 2026
تا اول دبستان اهواز زندگی میکردم و‌خونه ها اکثرا دو طبقه یا ویلایی طور بودنزنگم اونجا آنتن نمیداد همه فقط در میزدنیه جا درو زدن من رفتم جلو در اومدم بگم کیه؟ گفتم«الو بفرمایید»صدای خنده خلق الله بود که از تو کوچه و خونه میومد😭نامردا من طفلی بیش نبودم😭
من بچه بودم کلمه حاج خانم تو دهنم نمی‌چرخید یه پیرزنی بود همیشه بهش میگفتم خاج قانوم همین اسم هم موند رو بنده خدا هنوز که هنوز میخوان یادش کنن میگن خاج قانوم خدا بیامرز 🤌🏻
03:58 - 30 April 2026

2 Reactions
55 Views