خدای سوتی فقط من...
@z0hreh20l26 April 2026Replying toبحث سوتیاتونه یکی از بچه های ما (دبیرستانییم) درویش رو خوند دَرویِش...یکی دیگه هم تو راهنمایی مثنوی معنوی مولوی رو خوند:مَ ث نو یِ مَع نو یِ مُلوی...به حاتم طایی هم گفت حاتم طلایی!
@fat_ima700626 April 2026Replying toمنم یه بار رفته بودیم مهمونی بعد صابخونه میوه تعارف کرد گفت بفرمایید بردارید منم گفتم خواهش میکنمهم من هم طرف باهم گوز پیج شدیم21 KB
@Iran_is_love26 April 2026Replying toمن ب حاج صمد گفتم حاج مَسَد(ایه قران)(چون کلاس قران میرفتیم و شب اون روز قرار بود این سوره رو بخونیم)
@Fatimachon30 April 2026Replying toمن بچه بودم کلمه حاج خانم تو دهنم نمیچرخید یه پیرزنی بود همیشه بهش میگفتم خاج قانوم همین اسم هم موند رو بنده خدا هنوز که هنوز میخوان یادش کنن میگن خاج قانوم خدا بیامرز 🤌🏻