تا اول دبستان اهواز زندگی میکردم و‌خونه ها اکثرا دو طبقه یا ویلایی طور بودنزنگم اونجا آنتن نمیداد همه فقط در میزدنیه جا درو زدن من رفتم جلو در اومدم بگم کیه؟ گفتم«الو بفرمایید»صدای خنده خلق الله بود که از تو کوچه و خونه میومد😭نامردا من طفلی بیش نبودم😭
15:57 - 26 April 2026



18 Replies

Profile picture of ‌"بدون تعارف"‌
@Frank_in26 April 2026
Replying to
خدای سوتی فقط من...

Profile picture of ‌Alireza zargarpur‌
@Alirezakeyhan26 April 2026
Replying to
بلو الهسلو الام

Profile picture of ‌فرشته خانوم🤍‌
@FereshtehRahmatin26 April 2026
Replying to
وای منم یکبار تجربشو داشتم دقیقا وقتی بچه بودم🤣

Profile picture of ‌خآتونِ‌قصه‌ها .‌
@khaton_ak26 April 2026
Replying to
الو بفرمایید؟آنتن نمیده نمیتونم درو براتون باز کنم برین خونتون.

Profile picture of ‌حانیه|۱۱۰‌
@Haniiye26 April 2026
Replying to
من هنوزم گاهی اوقات اینو میگم🫩🙏🏻

Profile picture of ‌شهزاده🪐‌
@Mobin_8526 April 2026
ما اهوازیا انقدر به( کیه) عادت کردیم که پشت آیفون هم میگیم کیه😂و جالبیش اینجاست اونم میگه منم و از صداش تشخیص میدیم که واقعا کیه🤣💔

@Lili_vl26 April 2026
Replying to
حالا اینکه هیچی ولی همون الو گفتن تو ایفون هم خودش پتانسیل اینو داره ادم مسخره خاص و عام‌ بشه😂😂

Profile picture of ‌Zohreh‌
@z0hreh20l26 April 2026
Replying to
بحث سوتیاتونه یکی از بچه های ما (دبیرستانییم) درویش رو خوند دَرویِش...یکی دیگه هم تو راهنمایی مثنوی معنوی مولوی رو خوند:مَ ث نو یِ مَع نو یِ مُلوی...به حاتم طایی هم گفت حاتم طلایی!

Profile picture of ‌فاطمـه بانـو✨‌
@F_O_BANO26 April 2026
Replying to
۷تا بازنشر واقعا 👀👀👀👀

Profile picture of ‌دُختِ‌شاهِ‌نجف‌
@dokhteshahenajaf26 April 2026
Replying to
دلمان برای بچگی‌تان سوخت😂

@fat_ima700626 April 2026
Replying to
منم یه بار رفته بودیم مهمونی بعد صابخونه میوه تعارف کرد گفت بفرمایید بردارید منم گفتم خواهش میکنمهم من هم طرف باهم گوز پیج شدیم
21 KB

Profile picture of ‌خاکیِ بوتراب"ع"‌
@KhkiBotorab26 April 2026
Replying to
نه بابا الان پیشرفته شده 👩‍🦯

Profile picture of ‌سرباز امام خامنه ای‌
@Iran_is_love26 April 2026
Replying to
من ب حاج صمد گفتم حاج مَسَد(ایه قران)(چون کلاس قران میرفتیم و شب اون روز قرار بود این سوره رو بخونیم)

Profile picture of ‌خانوم¹³⁵🏴‌
@Madam13527 April 2026
Replying to
منی که صد بار در خونه برای آدم اشتباه باز کردم_کاری که تو انجام دادی منطقی تره

Profile picture of ‌🗡️ La signora Fatima‌
@Fatimachon30 April 2026
Replying to
من بچه بودم کلمه حاج خانم تو دهنم نمی‌چرخید یه پیرزنی بود همیشه بهش میگفتم خاج قانوم همین اسم هم موند رو بنده خدا هنوز که هنوز میخوان یادش کنن میگن خاج قانوم خدا بیامرز 🤌🏻