یجایی بود پزشکیان میگفتقبل انقلاب من یه سرباز بودمبا حقوق یماهم میتونستم یه موتور هوندا بخرمالان پزشک این مملکتم با حقوق سه ماهمم نمیتونم این موتورو بخرم😂😂بیا مالتو بکش ولی اصلا حست نیس
نه بابا راست میگهسرباز که بود بیشتر از اینا میگرفتبالاخره لو دادن و آمار دادن درآمدش بیشتر از اینا بوده ، زیاد نگفته ریا نشه بدبخت هم پیاله هاش که سر از ساواک