26 April 2026
تا اول دبستان اهواز زندگی میکردم و‌خونه ها اکثرا دو طبقه یا ویلایی طور بودنزنگم اونجا آنتن نمیداد همه فقط در میزدنیه جا درو زدن من رفتم جلو در اومدم بگم کیه؟ گفتم«الو بفرمایید»صدای خنده خلق الله بود که از تو کوچه و خونه میومد😭نامردا من طفلی بیش نبودم😭
وای منم یکبار تجربشو داشتم دقیقا وقتی بچه بودم🤣
16:02 - 26 April 2026

2 Reactions
135 Views


1 Reply

Profile picture of ‌فرشته خانوم🤍‌
@FereshtehRahmatin26 April 2026
من آیفون رو با تلفن اشتباه گرفتم👀😂