وقتی به دغدغه دلسوزان توجه نمیشود و در متن تفاهم، اعمال حاکمیت ایران بر تنگه هرمز تصریح و تثبیت نمیشود، با یک تحرک نظامی توسط سپاه دلاور ،متهم به نقض تفاهم از طرف دشمن شرور خواهیم شد!!!#مطالبه
18hوقتی به دغدغه دلسوزان توجه نمیشود و در متن تفاهم، اعمال حاکمیت ایران بر تنگه هرمز تصریح و تثبیت نمیشود، با یک تحرک نظامی توسط سپاه دلاور ،متهم به نقض تفاهم از طرف دشمن شرور خواهیم شد!!!#مطالبه
Replying toسیدجان یکی کاری بکن، کار داره به جاهای باریک کشیده میشه