با این وضع اقتصاد مردم پول اینترنت ماهواره ای از کجا می تونن بیارن؟ حواست نبود گاف ندی!
اخر عین ماهواره دو سوم مردم استارلینک میگیرن همین مقدار تسلط رو از فضای مجازی از دست میدین بعد مردم تکلیفشون رو با شما میدونن .حکومتی که نه کار درست میکنه نه اقتصاد درست داره تازه کاروکاسبی مردم رو عمدی از دستشون میگیره به چه کار یه کشور میاد؟ادامه بدین همین روش رو افرین از ترس مرگ خودکشی کنین
01:06 - 23 January 2026