اینا رو هیچوقت تنهایی جایی گیر نمیارین.. معمولا گروهی میان تو اینجور جاها.. پروژهبگیر زیاد داریم به هر حال.. خودتونو درگیر نکنین.. ایگنور کنین بره پی کارش..🦦
حضور شیاطین و ... در مراسم محرم امسال حوالی خیابان رودکی856 KB
Replying to andاینا رو هیچوقت تنهایی جایی گیر نمیارین.. معمولا گروهی میان تو اینجور جاها.. پروژهبگیر زیاد داریم به هر حال.. خودتونو درگیر نکنین.. ایگنور کنین بره پی کارش..🦦
@Sarve_sahi21hReplying to andهمونطور که توی هیئت ها اینا رو با ندیده گرفتنشون و دوره کردنشون باید حذف کرد توی فضای مجازی هم نباید تصاویر و فیلماشونو پخش کرد، چون خواسته اونا همینه
Replying to andاین آدمه یا جنی چیزیه؟🫥چقدر ترسناکه قیافش،من شب خوابم نمیبره😭د آخه دلقک،چرا به پلنگا فوش میدی؟ببسواد عزاداری رو چجوری نوشته🤦♂️
Replying to andخدا یا بتو پناه می بریم از شر اخر زمانوهمچین اشخاصی