31 July 2023
‏جل الخالق،دولت نگران محتکران ‎#برنج سال گذشته است، که در فصل تولید ضرر نکنند؟طرف یک سال برنج رو انبار کرده و نفروخته، حالا دولت برای جلوگیری از زیان ایشان، مصوب کرده، واردات برنج مشروط به خرید از محتکران داخلی است؟شاید من اشتباه می کنم. اگر کسی اطلاعات بیشتری دارد، بفرماید.#فساد_سیستمی
Profile picture of ‌علی رنگ‌آمیز طوسی‌
@Alitoosi31 July 2023
Replying to
البته لزوما همه محتکران نیستند، به دلیل کاهش تقاضا برخی بنکداران هنوز بار دارند. لذا اولویت اول با تولید داخل هست. حتی با فرض احتکار هم به نظرم منطقی اینه ابتدا محصول داخل فروش بره تا اینکه سودش به جای کشاورز به جیب مافیای واردات برنج نره!!
کاهش تقاضا که دروغ بزرگی هست،خیلی ها حتی در ماه نمیتوانندیکبار مصرف داشته باشند اگر محتکران مقداری از سود خودشان بکاهندوتوقعشون پایین بیاد،نیازی به واردات نیستهزینه زیاد تولید هم بهانه هست ، این دلالهای تهرانی پولدار همه میرن شمال کثافت کاری وخوشگذرانی ، کشاورز هم میخواد مقابله به مثل کنه
18:08 - 31 July 2023

4 Reactions
895 Views


1 Reply

Profile picture of ‌علی رنگ‌آمیز طوسی‌
@Alitoosi1 August 2023
Replying to
کاهش تقاضا به هر دلیلی از جمله کاهش قدرت خرید اتفاق میفته دیگه!! خودتون حرف خودتون رو نقض میکنید؟! به فرموده خودتون وقتی تولید داخل هست چرا واردات؟ اونم مافیای گردن کلفت برنج