‏جل الخالق،دولت نگران محتکران ‎#برنج سال گذشته است، که در فصل تولید ضرر نکنند؟طرف یک سال برنج رو انبار کرده و نفروخته، حالا دولت برای جلوگیری از زیان ایشان، مصوب کرده، واردات برنج مشروط به خرید از محتکران داخلی است؟شاید من اشتباه می کنم. اگر کسی اطلاعات بیشتری دارد، بفرماید.#فساد_سیستمی
16:16 - 31 July 2023

9 Reactions
1031 Views


2 Replies

Profile picture of ‌رستا‌
@sadraa31 July 2023
Replying to
خانواده ما کشاورز هستن متاسفانه کشاورزها همیشه ضررمیکننبرنج سال قبل نتونستن بفروشن یا خیلی ارزون فروختن برای کاشت چندبرابرسال قبل هزینه شده

Profile picture of ‌علی رنگ‌آمیز طوسی‌
@Alitoosi31 July 2023
Replying to
البته لزوما همه محتکران نیستند، به دلیل کاهش تقاضا برخی بنکداران هنوز بار دارند. لذا اولویت اول با تولید داخل هست. حتی با فرض احتکار هم به نظرم منطقی اینه ابتدا محصول داخل فروش بره تا اینکه سودش به جای کشاورز به جیب مافیای واردات برنج نره!!