خانواده ما کشاورز هستن متاسفانه کشاورزها همیشه ضررمیکننبرنج سال قبل نتونستن بفروشن یا خیلی ارزون فروختن برای کاشت چندبرابرسال قبل هزینه شده
@sadraa31 July 2023Replying toخانواده ما کشاورز هستن متاسفانه کشاورزها همیشه ضررمیکننبرنج سال قبل نتونستن بفروشن یا خیلی ارزون فروختن برای کاشت چندبرابرسال قبل هزینه شده
@Alitoosi31 July 2023Replying toالبته لزوما همه محتکران نیستند، به دلیل کاهش تقاضا برخی بنکداران هنوز بار دارند. لذا اولویت اول با تولید داخل هست. حتی با فرض احتکار هم به نظرم منطقی اینه ابتدا محصول داخل فروش بره تا اینکه سودش به جای کشاورز به جیب مافیای واردات برنج نره!!