توهم تفکرات توعه برا یک کلاس اولی درساش خیلی سخته برا یه هفتمی هم همینطور من الان یازدهمم درسام خیلی سخته پس نمیشه بگی کلاس اول و... اسونه چون تو اونا رو پاس کردی بعدشم کسی که زوال عقل داره رشتش تجربی با معدل 19/72 نیست. و زوال عقلم به نوع موسیقی که گوش میدیم ربطی نداره