پس اینطوری ما با حکومتهای استبدادی مثل رضاخان چه فرقی داریم؟اونا مخالف آزادیبیان بودن ما هم مخالفیم! اونا در دهن مخالف رو میبستن ما هم میخوایم ببندیم!
This post was deleted by the post author.
@Moheb11818 فروردین 1405Replying to and 3 othersپس اینطوری ما با حکومتهای استبدادی مثل رضاخان چه فرقی داریم؟اونا مخالف آزادیبیان بودن ما هم مخالفیم! اونا در دهن مخالف رو میبستن ما هم میخوایم ببندیم!
@Moheb11818 فروردین 1405Replying to and 4 othersدر این شکی نیست.اما برادر بزرگوار من اونها که همچین فکري نمیکنند. اونها هم فکر میکنند حق هستند و ما جلوی آزادیبیانشون رو گرفتیم. باید در میدان بازی کنیمدر ضمن: https://virasty.com/Moheb118/1775541762357264074Replying to and 3 othersبا زد و بند و بلاک کردن و بستن فضای جامعه نه تنها چیزی درست نمیشه بلکه باعث بیشتر شدن نفرت از همدیگر و احساس سرکوبگری میشه. اگه چیزی با سرکوب و خفه کردن خنثی میشد، اسلام همون سال ۶۰ هجری با شهادت امام حسین و فضای سرکوبگر شام تا الان نابود و حداقل تحریف کامل شده بود. ادامه/