post


This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌سجاد‌
@Moheb11818 فروردین 1405
پس این‌طوری ما با حکومت‌های استبدادی مثل رضاخان چه فرقی داریم؟اونا مخالف آزادی‌بیان بودن ما هم مخالفیم! اونا در دهن مخالف رو می‌بستن ما هم میخوایم ببندیم!
فرق مان اینست که آنها طاغوت بودند و ما حکومت توحید محور و اسلامی هستیم و انها باطل بودند و ما حق هستیم . ما در مقابل انتقاد جبهه نمیگیریم( رضا پالان میگرفت) .اما در مقابل هتک حرمت و توهین سکوت نمیکنیم 😕
08:43 - 18 فروردین 1405

4 Reactions
72 Views


1 Reply

Profile picture of ‌سجاد‌
@Moheb11818 فروردین 1405
در این شکی نیست.اما برادر بزرگوار من اونها که همچین فکري نمی‌کنند. اونها هم فکر می‌کنند حق هستند و ما جلوی آزادی‌بیان‌شون رو گرفتیم. باید در میدان بازی کنیم‌در ضمن: https://virasty.com/Moheb118/1775541762357264074
Profile picture of ‌سجاد‌
سجاد

@Moheb118  •  18 فروردین 1405

با زد و بند و بلاک کردن و بستن فضای جامعه نه تنها چیزی درست نمیشه بلکه باعث بیشتر شدن نفرت از همدیگر و احساس سرکوبگری میشه. اگه چیزی با سرکوب و خفه‌ کردن خنثی می‌شد، اسلام همون سال ۶۰ هجری با شهادت امام حسین و فضای سرکوب‌گر شام تا الان نابود و حداقل تحریف کامل شده بود. ادامه/