Is it normal?!🤔توطئه در کار است، توطئه ای بزرگ در کار است ... 😐#یک_روز_مانده_به_غدیر
باید برم فالوورای سیدمو منم فالو کنم که پنجشنبه با اعتمادبهنفسبگم :سلام، منم از همون فالوورای قدیمی… عیدی کو؟😅🦦
12 خرداد 1405Is it normal?!🤔توطئه در کار است، توطئه ای بزرگ در کار است ... 😐#یک_روز_مانده_به_غدیرباید برم فالوورای سیدمو منم فالو کنم که پنجشنبه با اعتمادبهنفسبگم :سلام، منم از همون فالوورای قدیمی… عیدی کو؟😅🦦