منتطر عیدی هستیم اقا سید
باید برم فالوورای سیدمو منم فالو کنم که پنجشنبه با اعتمادبهنفسبگم :سلام، منم از همون فالوورای قدیمی… عیدی کو؟😅🦦
@v_sadegh3 June 2026حاج آقا عیدتون مبارک برای عید غدیر آمده بودم تبریک بگم؛ دیدم بیادبی هست اگه میزبان رو از ثواب عیدی دادن محروم کنم!🖐لذا عیدیییی لطفا
@khashmeshab3 June 2026حاج آقا سلام عرض شد. عرض ادب و احترام خدمت همشهری سید نازنینم. دور عمامهی مشکیتون بگردم. چه تصادفی که بنده شب عید غدیر با شخصیتی نورانی چون شما آشنا شدم. محض احتیاط شماره کارتمو پیوی خدمتتون ارسال میکنم لازم شد دنبالش نگردین. و من الله التوفیق.