@AmirMashayekhi4 بهمن 1403
@Saeedhashemee4 بهمن 1403Replying toای کاش فناوری تبدیل برق به عقل داشتیمبعد خواهیم دید که همه این کشورها مشکلاتشون رو با ابرقدرت حل کرده اند و همه سود میکنندفقط ایران تو شعارهاش گیر میفته و روز به روز اوضاع اقتصادی مملکت خراب تر میشودانها عقلشون میرسد که سی درصد اقتصاد دنیا و تازه ان 70 درصد هم وابسته به همین سی درصد هست، یعنی چه
@rezasalhe13854 بهمن 1403Replying toلعناللهبرایناحمقهاولعناللهبراون.....کهاحمقهارا محاکمه ودستگیر نمیکنند
@Basiji_gomnam4 بهمن 1403آقای قدیری بزرگوار! این گیر به مجلس هم برمیگرده شما که نماینده اگر کاری نکنید، دولت به راحتی هر گندی میخواد میزنه به بغضی که توی صدای رهبری هست دقت کنید و از کمکاریتان شرمنده باشید!اگر این وزرا استیضاح میشدند، غم به دل نائب امام زمان نمینشست!6 MB
@Hobolhosain5 بهمن 1403Replying toمسببین خسارت محض حماقت را با دیاست یدک میکشند والا هیچ ایرانی باغیرت حاضر به معامله مجدد سرمایه ملی کشور با دشمن مکار نمیشود
@Alirezafarsi5 بهمن 1403Replying toاین جماعت به یه نوع مرضِ مغزی گرفتارند که مُسَکِّن دردشون مذاکره با ترامپِ
@Mohamadshasti5 بهمن 1403Replying to
@Aleni5 بهمن 1403Replying toالبته که غربگدایان ملتمس مذاکره با ترامپ احمق نیستندبلکه در حال انجام وظیفه اند وظیفه ضربه زدن به نظام اسلامی
@M1709675 بهمن 1403Replying toاحمق یا خائن؟مسئله اینست ...آزمودن آزموده در چشم داشتن به نابودیِ معیشت مردم و تحریم داروهای ضروری و و دخالت در یکپارچگی کشور و هزاران مورد دیگر ،اونم برای بار چندم ،به نظرم از حماقت فراتره
@zagros5 بهمن 1403Replying toفقط خدا کنه رهبر عزیزمون اجازه مذاکره ندن.یعنی اصلا اینا نتونن که برن مذاکره.بلاخره یه جایی باید منافع کشور جدی لحاظ بشه و جلوی اینا گرفته بشه بصورت کتبی و ابلاغی
@Alighalkhan5 بهمن 1403Replying toازگلابی های برجامی فریدون وظریف خیلی خوردیم!😂ولی قول میدم تررامپ یه چیز دیگه ست!چون احتمالا ظریف و همکاراش که خودشون باپای خودشون میرن التماسش!و درواقع باهاش هم تیمن!باشکم حامل پنج قلوی برجام؛منطقه ای.موشکی.هسته ای.نفتی.وسیاسی برخواهندگشت.
@Sarbaz113zk5 بهمن 1403Replying toسلاملطفا اصلاح کنید ایران و ایرانی جماعت عزیز و بزرگوارندبفرمائید احمق های مزدور و خود تحقیر
@Mortezabagherizadeh5 بهمن 1403Replying toبدبخت ها بچه هاشون آمریکا هستند، و مجبوراً پاچه خواری آمریکا رو بکنن
@omidord5 بهمن 1403Replying toآقا برق درست شدنیه . فداششم.... یه جوری که... حماقت دو جانبه. ولی دنیای تکنولوژیه... من نمیدونم . میگم ظریف معدش توانیی جذب سلولز داره. 😁 حالا حالا...