5d
موقع درمان مریض بد حال اولین کاری که پزشک معتمد می‌کنه میگه دور مریض رو خالی کنید تا راحت نفس بکشه.حالا که از اون بالاتر بیمار تو اطاق عمل هستش. عزیزان ، من ، شما ، مردم ،همه بزرگان نظام بیرون از اطاق عمل پشت شیشه با دقت منتظر کاریم. ولی قرار نیست بدون ملاحظات بهداشتی وارد اطاق ایزوله بشیم .
پزشکیان درسته پزشکه اما از اون پزشکانی هست که اگه عمل قلب باشه کبد رو خارج میکنه اونم نه سهوی بلکه عمدیعمل پوزشیان باید خوشایند شیطان باشدمثل کد دادن امروزش در خصوص شکنندگی اقتصاد ایران و کمک به نیروهای نظامی#نفوذ#برجام۲#نفاقیون
00:46 - 22 June 2026

27 Views