تنگه هرمز تحت کنترل کامل ایران 💪حتی یک قطره نفت هم از تنگه خارج نخواهد شد ✊
@Majlesban17 March 2026Replying toتنگه هرمز تحت کنترل کامل ایران 💪حتی یک قطره نفت هم از تنگه خارج نخواهد شد ✊
@Hesam_Hashemi7617 March 2026Replying toآقای قالیباف. به شرطی پیروزیم که پروتکل رو رعایت کنید و از خودتون محافظت کنید.
@Sayedmojtabafatemi17 March 2026Replying toعشق به 🇮🇷ایران🇮🇷 تنها یک احساس نیست؛ عهدی است در دلها، پیمانی نانوشته میان نسلها که این خاک را با امید، تلاش و همدلی پاس بدارند. سرزمین ما با همین دلهای گرم و ارادههای استوار زنده مانده و خواهد ماندحضور مردم امشب به اندازه دفاع در جنگ دوازده روزه ودفاع درجنگ رمضان مهم هست هرکس که ایران ر…Show more
@Rahearamesh17 March 2026Replying toبه این عدم همراهی اروپایی ها با آمریکا اعتمادنکنید اونا مکار هستند مگراینکه عکسش ثابت بشه
@zsazi17 March 2026Replying toسردار قالیباف عزیز، ضمن تشکر صمیمانه از تلاشهای شما، لطفاً به سوال زیر پاسخ بدید:https://virasty.com/zsazi/1773741500692339922یک سوال بسیار مهم!اگر مسؤلان رده بالای دولتی و نظامی ایران، در پاسخ به تهدید رهبر بزرگ ایران، آمریکا را رسماً و علناً تهدید به حمله به کاخ سفید میکردند، آنها باز هم به بیت رهبری حمله میکردند؟اگر روز دوم جنگ و پس از ترور رهبر عزیزمان، ده موشک به کاخ سفید میخورد دنیا قدرت ایران بهتر درک میکرد.524 KB
@ehsanfatemi1417 March 2026Replying toبه این نکته توجه کردید؛ترامپ نجس به اختلافات حزبی ما کار ندارد و همه را دشمن خود می داند اینرا به کسانی می گویم که دو هفته است در سوراخ خزیده اند و هیچ صدایی از آنها نمی شنویم چرا!؟چون لیاقت شهادت ندارند.والله العلی العظیم ترامپ کثیف حتی از مزدورهای ایران هم متنفر است چه کنیم که نمی فهمند و احمقند.
@razieh_khanoom17 March 2026Replying toخداقوتآقای لاریجانی شهید شدن؟! هر اتفاقی افتاده اعلام کنید، دلمون خون شد!
@Sayedmojtabafatemi17 March 2026Replying toهمانگونه قبل از مذاکرات قبل جنگ ،آمریکا خواهان حضور کشورهای حوزه خلیج فارس درمذاکرات بود تا با این حیله ایران در جنگ به این کشور ها عکس العمل نشان ندهد این باربه عدم همراهی کشورهای اروپایی باآمریکا اعتماد نکنید اینها مکار هستنداین نظر بر حسب حب وبغض نیست حسب تجربه وکارشناسی شده است.
@Kodayashokret17 March 2026Replying toمداخله در زندگی مردم یک امر تجاوز به حریم آسمان و حریم مغزها است،باید از نطفه مبدا را شناسایی و حمله مستقیم انجام داد.
@user17242504515217 March 2026Replying toبسم الله الرحمن الرحیم کاش برای مقابله با ورود هواپیما ها میشد از امواج الکترو مغناطیس با حجم بالا استفاده کرد به این ترتیب که محل ورود یا منطقه ورود هواپیما ها را با بارش و تاباندن امواج الکترو مغناطیس ارتباطات هواگرد با ماهواره و مرکز قطع میشه وعملا به پرنده ای کور تبدیل میشه.. نمیدونم عملی هست
@worldreign17 March 2026Replying toجناب آقای دکتر قالیباف ، از نیروهای مسلح درخواست کنید که شبکهٔ جنایتکار و صهیونیستی اینترنشنال را نابود کنند.