#قالیباف در ادامه افزود: #تنگه_هرمز رو دادیم رفت. 😐
Replying toاینم یه ننگ دیگس رو دست دولت ایران فقط خودتون بهش افتخار میکنید
Replying toاین تفاهم نامه حاصل ذلت وفاقیون بود و ذبح مقاومت. وارونه نمایی نکنید
Replying toحق ما حاکمیت بر تنگه هرمز است!حق ما غنیسازی بدون دخالت بیگانه است!حق ما گرفتن غرامت از متجاوز است!حق ما قصاص قاتل رهبرمان است!طرف مقابل کدامیک از این حقوق را پذیرفته؟
Replying toتفاهم نامه حاصل مخالفت با اصول رهبری بود.اگر عمر سعد از گندم ری خورد قالیباف هم از ذرت و یونجه امریکا می خوره
Replying toگفت و گو با آمریکا هیچ گاه به نتیجه نخواهد رسید .
Replying toملت ایران مقاومت نکردنک تو بری براشون یونجه بگیریو ازون طرف ترامپ بگه ایرانیا ادمای بدبخت و گرسنه هستن و نیاز ب یونجه دارن واسه خوردنملت ایران مقاومت کردن تا خون خواه رهبرشون باشنتا اسرائیل رو نابود کنن…Show more
Replying toخدا قوت جناب قالیباف اما یک سوال:لبنان هنوز داره شهید میده. آیا روند مذاکره رو پیش می برید؟
Replying toبر منافق لعنتچجوری فیلمهای مربوط به جنایت مدرسه میناب رو میبینید و میتونید با عامل اون جنایت دیدار داشته باشینشکمهاتون از مال حرام پرشده دیگه وگرنه محال هست همچین جنایتی رو ببینی و چهل روز بعد بری با عامل اون جنایت بشینی گفت و گودست بدی عکس بگیری#عمرسعد
Replying toتفاهم نامه اسلام آباد نتیجه ترس مسئولینی بود که ترسشان از دشمن بیشتر از ترسشان از خدا بود تفاهم نامه اسلام آباد دیکته دشمن برای پایان جنگ و بازی در زمین دشمن بود
Replying toعراقچی: مقاومت باعث جنگ شد!!.قالیباف: اگر به سوئیس نمیرفتیم،هر لحظه خون بیشتری از شیعیان لبنان ریخته میشد.قالیباف، روی دیگر سکه اصلاحات!#نظر_دیگری_دارم
Replying to#بزرگترین ترس ما مردم ایران این است که این مقاومت عاشورایی این همه جان عزیز این همه فداکاری، این افتخار پیروزی توسط #دستگاه_دیپلماسی_سیاسی ایران، نابود شود و به شکست تمام عیار تبدیل شود.
Replying toمیدونستم آدم خوبی نیستی ولی دیگه نمیدونستم سر دسته مافیا هستی