تکرار مطالبه نامشروع ساخت بمب اتم در کلمات آقای ر.پبازهم تکرار میکنم...ایشان وقتی _از روی ترس_ در لفّافه چنین درخواستی را مطرح میکنددارد موجسازی میکند و مطالبات جریان انقلابی را جهتدهی میکند!ممکن است کار به جایی برسد که جماعت همیشه طلبکار، نظام را بخاطر نساختن بمب اتم متّهم به کمکاری کنند!
ما کاره ای نیستیم و در نهایت تابع امر فرمانده ایم ؛ اما در باره نحوه پاسخ در حوزه هسته ای نظر شخصی من این است:۱- موشک قاره پیما با قابلیت حمل کلاهک را آزمایش/رونمایی کنید.۲- از آنجا که NPT هیچ سود و بازدارندگی برای ما نداشته از آن خارج شوید.۳- با ۴۰۰ کیلوگرم ؛ ۲۰ بمب تاکتیکال بسازید و والسلام!
