ترامپ رو ولشتوییت عراقچی رو کجای دلمون بزاریم؟این عدم اطلاع رسانی درست رو چیکارس کنیم؟
@Moein_Janabady18 April 2026Replying toترامپ رو ولشتوییت عراقچی رو کجای دلمون بزاریم؟این عدم اطلاع رسانی درست رو چیکارس کنیم؟
@Garenasab18 April 2026Replying toبازهم توهین به مردم خسته نمی شین تا یه اتفاقی می یفته یه لگدی به مردم می زنید اگه نبود ایستادگی مردم مگر بسته بودن تنگه به حالت قبل برمی گشت ،چرا اینجوری مطرح نمی کنی شیخنا ،حتما باید یه لگدی بزنید که مزه بده.شروع اینکار با مردم بود یا با مسئولین که یه اطلاع رسانی رو بلد نیستن ؟
@omid1iran18 April 2026Replying toماجرا رو چه سریع سرته به نفع خودتون تفسیر کردیدمگه محاصره ترامپ همین امروز اتفاق افتاده بود؟موقعی که عراقچی داشت توییت میزد نمی دونست که ترامپ محاصره کرده؟چی شد که بعد یک روز از توییت عراقچی اعلام شد به دلیل نقض آتشبس تنگه به حالت قبل برگشت؟این دیگه خواب بودن نیستبه خواب زدن خودتونه
@M_Mokhtarifar18 April 2026Replying toدقیقا از دیروز به اینور چه فرقی کرده؟؟؟جز این که فهمیدیم عراقچی یه پاس گل داد به ترامپ تا قیمت نفت بیاد پایین .عراقچی اشتباه نکرده بود چرا سریع تو تلویزیون تکذیب کردنداشتباه کرده چرا شما طرفش رو میگیری؟؟؟موضعت رو روشن کن امر ولی مهم است یا امر فلانی یا بهمانی؟؟
@Vakil_khodaie18 April 2026Replying tohttps://virasty.com/Mr_khodaei82/1776505090523536052چرا همش از مردم گله میکنید؟؟ لطفاً از خواب بیدار بشیم...!اندکی تعقل قبل حرف زدن...‼️مطالبه مردم باعث شد تنگه هرمز به قبل توییت عراقچی برگردهمردم مبعوث شده را نمیتوانید ساکت نگه دارید!به خیابان نمیریم تا مداحی گوش بدیم؛به مطالبه و فریاد در میادین ادامه خواهیم داد حتی اگه افراد بلندگو به دست توجه نکنن!اجر همه دوستانی که از دیروز مطالبه نقض صریح سخنان رهبری رو انجام دادن با شهداShow this thread
@Mojta6a18 April 2026Replying toمحاصره برای یکی دو روز اخیر نیست🔴آقا عراقچی گفتن تنگه بازهسپاه گفت تا محاصره رفع نشه بسته میمونهببینید محاصره از کی شروع شده⁉️
@user16784368985618 April 2026Replying toدیشب مسئولین کشور در آزمون مردم داری و احترام به این مردم که همه هستییشون رو برای این کشور و نظام گذاشتند با بی اعتنایی و عدم توضیح به مردم ، مردود شدند و باعث سردرگمی و آشفتگی مردم در این بمباران وسیع رسانه ای دشمن شدند.بد نیست از این زاویه نگاه کنید به ماجرا
@HOJJAT_1118 April 2026Replying to_ما به برخی از مسئولین بخاطر سابقه شون همیشه بدبین خواهیم ماند _امان از تجربه
@user16784368985618 April 2026Replying toبه این مردم حق بدید، خاطره تلخ برجام، دوبار چرخه باطل مذاکره،جنگ، آتش بس و ...حق بدید به برخی مسئولین بی اعتماد باشند
@user17690933399218 April 2026Replying toخیلی پروییداما نفهماونی که مردم دلشون بهش گرم نیروی نظامی نه یه عده سازشکار بی عرضه