۶ رای از ۱۱ رای مال دولتهاست. هر جهت گیری سیاسی داشته باشه همون میشه. حالا اگر تعداد دیگری هم مثل شما وفاق. دیگه معلومه چی به چیه
@user17685450728413 May 2026Replying to۶ رای از ۱۱ رای مال دولتهاست. هر جهت گیری سیاسی داشته باشه همون میشه. حالا اگر تعداد دیگری هم مثل شما وفاق. دیگه معلومه چی به چیه
@Z_m2023_713 May 2026Replying toاز ده تا رای شیش تا دست دولته.شعام رو هاشمی برای محدود کردن اختیارات رهبری ایجاد کرد.سال ها هم روحانی دبیرش بود.ضمنا کودتاچیان موجوداتی شاخ دادر و عجیب غریبی نیستن.ازبین همین مسئولینن.اینکه کی باید به مردم معرفیشون کنه رو نمیدونم.
@Z_m2023_713 May 2026Replying toاگه بنا بر اعتماد بود چرا رهبر گفت فریاد های شما در میادین در نتیجه مذاکرات موثر است؟
@Ali1103913 May 2026Replying toحق تلخ تخم مرغ شونه ای ۶۰۰ هزار تومنه شیر بطری ۱۳۰ تومنه ماشین اشغال ۲ میلیاردیه خجالت بکش شیخ این بی اعتمادی از عمل کرد اینا هست مردم نه کورن نه کرن نه فراموشکار وضعیت رو می بینن و می فهمن چرا هر گونه اعتراض تو این مملکت جرمه مگه چه کرده یه پلاکارد نوشته حرف زده چرا انقدر برچسب میزنی
@Hamid_rsm13 May 2026یعنی مطمئن بودید مخاطب حتی یه سرچ ساده نمی کنه ، خیر جناب هیچکدام از فرماندهان ارتش و سپاه در شعام حق رای ندارند .اما در مورد امضا رهبری بر مصوبات ؛مثال بالاتر اون تنفیذ رهبر بر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری است ، همیشه و با هر نتیجه ایی این تنفید صورت خواهد گرفت .
@user17784241013213 May 2026Replying toامام شهید اینهمه از نفوذ گفت. از پرچم نفوذ گفت. حتی یه جاهایی رو نام برد برای اینکه بگه اینجاها احتمال نفوذ هست. آخرسر هم تیر خلاص رو زد و حرف کودتا رو پیش کشید. به نخبهها گفت تحریمهای دولت رو دور بزنید. یه جا فرمود مسئولان چنین هنری دارن که اتحاد مردم رو به هم بزنن....
@user17784241013213 May 2026Replying toبارها از ضررهای مذاکره با آمریکا گفت. مسئولان خلاف خواست رهبر عمل کردن. یه جا دربارهء ساخت جادهء ریلی ترانزیت صحبت میکه. میگه بارها در دولتهای مختلف گفتم ولی مسئولان گوش ندادن