یه حرکت قشنگ همراه با تذکر لسانی توی تجمعات مشهد روبروی بازار امام رضا
Replying toاین پلاکارد به دست ها همیشه هستنیه ۵ الی ۶ سال میش مشهد بودمنمیدونم چه مسئله ای بود که اینا همینطوری فقط پلاکارد میگرفتناینا یه عده خاص با تفکر خاص هستنزیاد کسی بهشون توجهی نمیکنه...(البته خودم مخالف اینامیه بارم همون موقع باهاشون بحث شدیدی کردم که نزدیک بود به تشنج و درگیری بینجامد.
و نکته آخرم اینکه پلاکارد روح نداره ومعنیش خوب منتقل نمیشه و اثر ضدم احتمالا زیاد داشته باشهو در کل باید همه جانبه دید و اقدام کرد.