یه حرکت قشنگ همراه با تذکر لسانی توی تجمعات مشهد روبروی بازار امام رضا
Replying toاین پلاکارد به دست ها همیشه هستنیه ۵ الی ۶ سال میش مشهد بودمنمیدونم چه مسئله ای بود که اینا همینطوری فقط پلاکارد میگرفتناینا یه عده خاص با تفکر خاص هستنزیاد کسی بهشون توجهی نمیکنه...(البته خودم مخالف اینامیه بارم همون موقع باهاشون بحث شدیدی کردم که نزدیک بود به تشنج و درگیری بینجامد.
در کل این نوع حرکت یه حرکت هس که ضدش بیشتر اثر میذاره به نظرمسر اون بحثم که اشاره کردینخیلی بحث سنگینیه و باید همه جانبهو ترکیبی دید.
@Ali_Ara5dReplying toولی اونجا من به چشم دیدم چقدر خوب تأثیر مثبت داشتو اینکه گفتین اینا یه گروه خاص هستن نه اینطور نیست برای این افراد